#1 Skrevet Mai 10, 2008 Hei Har kjøpt en Audi A6 2000 mod hvor det ikke er gjort noe som helst med skinnsetene på noen år nå. Så har tenkt å kjøpe autoglym sine produkter å kjøre på, men skal jeg vaske setene med noe i første omgang? Og hvis man IKKE skal bruke f.eks autoglym hva bør man vaske setene med? Hvilken såpe? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2008 Ville tørket av med fuktig klut først, og prøvd Autoglym skinnrensen og vurdert resultatet, fornøyd? Da er Autoglym leathercream god... Etter å ha blitt helt hektet på Meguairs, er dette kun det eneste autoglymproduktet jeg bruker, + meget fornøyd med! Herlig nybillukt etter den kremen Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2008 Flotte greier. Hvilke butikker er det som forhandler autoglym i norge? Vet møller har det til en rimelig stiv pris.. Kan jo evt. bestille fra statene, men var jo ikke noen mengder jeg skulle ha nå i denne omgang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2008 Flotte greier. Hvilke butikker er det som forhandler autoglym i norge? Vet møller har det til en rimelig stiv pris.. Kan jo evt. bestille fra statene, men var jo ikke noen mengder jeg skulle ha nå i denne omgang.. Stiv pris på Autoglym på Møller? Kan ikke si meg enig i det. Jeg har betalt normal pris - 15% klubbrabatt. Ellers så har jeg fått 20% på Mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2008 nei er vel kanskje ikke så galt da. Håper de har begge produktene inne, lyst å få fiksa skinnet så fort som mulig er rimelig skittent forran.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...