Hvordan vaske påføringsprodukter (pads)?

Anbefalte innlegg

Hva er beste måte å vaske pads, kluter og andre påføringsprodukter på?

Hvordan funker det med avfetting + godt med vann etterpå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pads kan du legge i bløtt med Zalovann over natta, så skylle dem grundig for hånd.

Microfiber vasker du i maskina på 40-50 grader med Milo, UTEN SKYLLEMIDDEL.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok pads også i vaskemaskinen jeg på 40 grader, funka fint som gull det..!

Uten skyllemiddel ja..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok pads også i vaskemaskinen jeg på 40 grader, funka fint som gull det..!

Uten skyllemiddel ja..!

Det gjorde jeg også, sammen med MF. Endte opp med en mørkelilla vaskehanske (opprinnelig rød) og grønne pads (opprinnelig gule) :P

Blir rent, men bør vaskes separat:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pads kan du legge i bløtt med Zalovann over natta, så skylle dem grundig for hånd.

Microfiber vasker du i maskina på 40-50 grader med Milo, UTEN SKYLLEMIDDEL.

Microfiber skal vaskes på 30 grader for å beholde egenskapene sine. Før varmt krymper microfiberne og da blir det mer som en vanlig klut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Microfiber skal vaskes på 30 grader for å beholde egenskapene sine. Før varmt krymper microfiberne og da blir det mer som en vanlig klut.

Nå skal ikke jeg bestride dine kunnskaper, men som et apropos. På mikrofiberklutene fra jif (både glass og støvkluten til hjemmebruk) står det at disse skal vaskes på 95 grader!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle mine microfiberkluter og håndkle fra Cobra og Meguiars står det max 30 grader på. Mulig det er forskjellige microfiberkluter/microfiber som er benyttet. Ikke vet jeg.

har iallefall ikke hatt noe problemer med å få de helt rene på 30 grader det samme gjelder skumpads fra feks meguiar, disse vasker jeg også på 30 grader og de blir helt reine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.