Anbefalte innlegg

legger ut noen amatørbilder som ble tatt i går.. ønsker noen tilbakemeldinger på hva som kan gjøres bedre og hva som eventuelt var bra ..

takker for kommentarer : rock :

IMG_5467.jpg

IMG_5471.jpg

IMG_5465.jpg

IMG_5466.jpg

IMG_5468.jpg

IMG_5469.jpg

bildene er tatt med canon eos 30D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe fine bilder av en fin fin bil:)

hva slags lys er det du har på fangeren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svært strøken og pen bil! ;) Hadde gjort seg med faceliftlykter på den. Det har jeg planer om å få meg på min med tiden.

Hadde det kanskje vært finere om du flyttet de led-lysene lenger ut på hver side? Hvis det er mulig da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

led lysene er fra de nye s6 ene .... facelift lykter ligger på lista så skal få meg det :) får desverre ikke led lysa lenger ut på sidene (de er veldig dype )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faceliftlykter, s4 grill, senk.. Ellers en fin bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

står justerbart på den nå :) bilen er veldig glad i svinger og slikt nå så høyden blir der den er trur jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha faceliftlykter bak og? Jeg er litt i stuss om det selv, for syns ikke det er så veldig stor forskjell når det gjelder avant-baklyktene. Men nå har jeg ikke sett to avanter ved siden av hverandre, en med pre-facelift og en med facelift.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at det blir bak også da jeg har en sprekk i den ene lykta bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor fikk du kjøpt de led lysene? og hvor mye ga du for dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan få kjøpt disse hos møller .... er orginale s6 lykter eller norskbildelesenter til kr 2500 mener jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.