#1 Skrevet Oktober 7, 2004 Har for en tid tilbake kjøpt meg et stabstag til bilen. Problemet er at jeg ikke får det til å passe. Det finnes bare en type til Golf II, og det skal passe alle modeller. Dette er staget på undersiden, mellom hjulopphenget. Bilen er en Golf Rallye '89 Noen som har erfaringer med dette? Monter på en golf syncro eller rallye f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2004 Bilde av staget? er det med 2 eller fire festepunkter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2004 Staget er med 4 festepungter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2004 Ok, bare lurte, lurer på å kjøpe det selv, Er litt forskjell på de ettersom hvem produsent det er. Edit : Kikka litt i max haynes the golf, der ser det ganske lett ut å montere, festene som skal være ved bærearmene er helt flate der og ikke runde som mange andre er, er ditt med runde fester? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2004 Opprinnelig postet av Art Dalene Edit : Kikka litt i max haynes the golf, Mayor Off topic: Omhandler den haynes boka bare Golf2, eller er det ting om 3ern også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2004 Bare golf2 i den boka jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2004 Festene på staget i Max Power/Haynes: The Golf, er ikke det samme som festene på mitt stag. Mitt stag har 4 festepungter, mot 2 som på det staget brukt i bladet. Ingen her som eier en Golf Syncro/Rallye som har montert tilsvarende stag ifra Sparco? Boka omhandler kun Golf II. Det er noen bilder i boka ifra noen Golf III, men alle artiklene omhandler Golf II. Mye av det som er forklart har jo samme fremgangsmåte på en Golf III også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2004 Du kan evt ta en titt på Wiechers som lev div stag til alle biler, om de har satt opp hva som passer til en rally? http://www.wiechers-sport.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...