#1 Skrevet Mai 11, 2008 Tengte jeg skulle rengjøre bilen totalt innvendig. Vaske seter hovedsaklig.... Noen som har tips & triks på enkle og effektive måter å gjøre det på? Bilen er en A6 96mod med svarte tøyseter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2008 jeg sier det her som jeg har sagt i mange andre tråder!! interier shampo fra autoglym er overlegen på flekket og møkkete seter, ihvertfall etter min mening=) står på flasken hvordan det skal påføres og brukes=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2008 Skal ut i garagen å se om jeg finner Autoglym Interiør Shampo. Hvordan kan man ellers rengjøre setene med vist man ikke har Autoglym? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2008 Skal ut i garagen å se om jeg finner Autoglym Interiør Shampo.Hvordan kan man ellers rengjøre setene med vist man ikke har Autoglym? Gå på en møbelforretning og kjøp rens til sofa.. Like viktig som rens er også impregnering etterpå, ellers ender du opp med like skitne seter igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2008 skal du ha det rent så må du damp vaske setene. http://www.jernia.no/page?id=1053&key=75445&origId=2541 en slik har vi på jobb. Den funker som bare det. Bruker noe spesiell vaske middel vi har kjøpt på en eller annen møbel butikk. Eneste måten å få det sikkelig rent på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2008 Jeg tok av setetrekkene på den forrige bilen min og vaska de i vaskemaskin. Stort renere enn det får du de ikke, men det krever en hel del innsats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2008 Her er mange gode tips...... Det som også fungerer bra er: Lunkent vann med grønnsåpe. Vask med en gulvfille, bruk mye vann og sug det opp med en vannsuger/tepperenser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2008 Her er mange gode tips...... Det som også fungerer bra er: Lunkent vann med grønnsåpe. Vask med en gulvfille, bruk mye vann og sug det opp med en vannsuger/tepperenser. Dette må jo fungere meget godt.. Tror jeg skal prøve dette. Har jo vannsugere på jobb som virkelig er midt i blinken til dette.. =) Prøvde AutoGlym sitt rensemiddel på sprayboks idag på ett sete. Var ikke helt fornøyd med resultatet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2008 sprayboks!? det er ikke det jeg har ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2008 Skikkelig varmt vann, ren klut, masse grønnsåpe, finnes ikke noe bedre. Garantert!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 12, 2008 teppe rens er det enkleste og det beste. Men alt er bedre en 1-2-3 rens. Skom og børste i sete. Blir skollat og jævlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 12, 2008 sprayboks!? det er ikke det jeg har ihvertfall! Autoglym Hi-Foam Interior Shampoo heter den.. Funket ikke no særlig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 12, 2008 Men da blir det rensing av seter idag.. Hmm.. Nei det blir det ikke.. Kjerringa tok bilen siden det snyr noe så sinsykt ute nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 12, 2008 biltema skumrens... funker knall det. billig er det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 12, 2008 biltema skumrens... funker knall det. billig er det også Njaaaa... Skeptisk... Bruker sånn de har på rosa flaske på rema, Cilit bang eller noe sånt, noe med oxy action hvertfall. Tar både olje og blod.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...