#1 Skrevet Mai 11, 2008 Ja, hvis det er noen som har noen bilder fra treffet som har vært i dag, så er det bare å legge ut Har ikke tatt noe selv, så håper noen andre har gjort det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2008 Her er noen jeg tok, ble ikke så mange. A6 med Divne: Vinnere Der er jammen din med også Alexander! Video av sheeting på Alexanders S2 med Swissvax Mystery. Jeg tok mange bilder med Ketil sitt kamera, bare vent til han laster opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2008 Der er jammen din med også Alexander! Hvis noen flere har så legg de gjerne ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2008 Bare og slenge ut bilder folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2008 Først vil jeg takke for et veldig fint treff i strålende vær, flere kunne ha tatt turen men vi som var der hadde det kjempebra. Her er noen bilder: Classic-bila som stilte i dag: Cato sin einser var i bra form... Samme med Robert sin GTi... Vogna til klubben var også på plass... Liker Golf 5, denne var skikkelig nais... Fine detaljer, del-lakkert karbonpanser... Denne synes jeg også var lekker... Er vel snart på tide for meg også å realisere urQuattro drømmen min... Vidar hadde kjørt helt i fra Haugesund med Poloen... Resten av bildene finner dere HER: http://vagner.jeje.je/bilder/halden08 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2008 Da har jeg fått ryddet i alle bildene jeg tok og fått resized bildene. Takk til Østfold gjengen for et kjempe fint treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2008 Flere bilder fra dagens treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 11, 2008 Er ikke tomt for bilder enda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2008 Flere bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 11, 2008 Flere bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 11, 2008 Fremdeles ikke tomt for bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 11, 2008 Her er 3 bilder til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 11, 2008 Enda en runde med bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 11, 2008 Flere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 11, 2008 Ikke tomt riktig enda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 11, 2008 Tre bilder til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 11, 2008 2 bilder av Mr&Mrs Piggy og 1 bilde av Inge som ble "litt" rød i toppen og kan slå seg sammen med de 2 over: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 11, 2008 Og helt til slutt et par bilder av El Presidente dela VACN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 11, 2008 Tømte kameraet til Ketil for bilder: SS-Stand: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 11, 2008 Si ifra hvis noen vil ha skiltnr fjernet. Rino stikker av: Det samme gjør Christer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 11, 2008 Alexanders stereo: Felger: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 12, 2008 Her kommer mine bilder.. De første fra vi møttes på vekta ved Vestby. Hele 12 biler dukket var vi her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...