#26 Skrevet Mai 12, 2008 Så dro vi til Mosseporten og plukket opp enda 5-6 biler tror jeg det var.. Og noen detaljer av de bilene Møller stilte med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 12, 2008 Bilder av de utstilte bilene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 12, 2008 Enda flere bilder av de utstilte bilene.. Sånn lakk vil jeg også ha på min A3!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 12, 2008 Detaljer fra TT'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 12, 2008 Flere utstilte biler og litt diverse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 12, 2008 Og så gikk Scandic Shine i gang med det som så ut som et umulig panser.. Først vask Så clay Så var det igang med maskinen, og resultatet så man umiddelbart!! Her er hele panseret tatt med Menzerna Og før og etter voks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 12, 2008 Og så var det premieutdeling.. Jeg satt litt dårlig til med solen mot meg, så har ikke bilde av alle, men gratulerer til alle likevel!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 12, 2008 De siste bilder av de som fikk premie samt bilder av bilene som vant hver sin klasse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 12, 2008 Noen bilder fra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 12, 2008 Noen flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 12, 2008 Nesten slutten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 12, 2008 Siste fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 12, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 12, 2008 Ut på tur. Litt folk og fe. Not Blue og Shira. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 12, 2008 Shira på tur i området. Litt forskjellige bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 12, 2008 Litt Forskjellige bilder. Pokalene. Vinner bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 12, 2008 Også kommer de siste bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...