#1 Skrevet Mai 11, 2008 Hvordan er det med polish, minns å huske at den skulle tørke en stund før man tok den av igjen på disse gamle produktene for noen år siden. Men da sto det alltid på boksen. Har diverse Meguiar's produkter nå og på Polishen der står det ingenting om dette. Noen som har noe tips til hvor lenge det skal stå før man fjerner den igjen? Ser det er skreve en del om det før også men hva er det beste produktet for å få tilbake glansen i skinnseter? Fjerne disse rynkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2008 Ren polish skal jobbes inn og tørkes av med en gang. Når det gjelder skinn, bør du ha en skinnpleiekrem. http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=6&products_id=33 Skinnet skal mettes med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2008 Så den skal tørkes av før den tørker ? Syntes liktsom ikke jeg klarer å få av alt da jeg. det blir på en måte litt tåkete. Akkurat som at jeg bare gnir det inn når det fortsatt er fuktig og jeg ikke klarer å få det av lakken igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2008 hånd polering du driver med da vel..!? Proff eller forbrukerprodukter Da jeg brukte håndpolering sist, smørte jeg inn, lot det tørke.. og så tørket av når det var blitt en hvit/grå hinne Dette er en stund siden, så etter maskinpoleringen begynte er jo poleringsarbeidet ferdig når man har gått over med maskinen, så ingen grunn til å la den ligge der lenger.. så da er det bare å tørke den av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...