#1 Skrevet Mai 11, 2008 Hei, Sitter her å vurderer å bytte til Vento front på treiseren min...Bilen min er en 95',hvilke deler vil da passe over?Er det bare panser,lykter og grill som trengs?Noen som har dette liggende? MVH Per Arne Eilertsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2008 Hei, Sitter her å vurderer å bytte til Vento front på treiseren min...Bilen min er en 95',hvilke deler vil da passe over?Er det bare panser,lykter og grill som trengs?Noen som har dette liggende? MVH Per Arne Eilertsen Panser lykter og grill er eneste du trenger ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2008 Sweet:)Får høre på skraphandleren om de har noe hvis ingen her inne har da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2008 Sweet:)Får høre på skraphandleren om de har noe hvis ingen her inne har da:) Jeg har noen nye inpro sorte lamper liggende,men ikke grill og panser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...