#1 Skrevet Mai 11, 2008 Er det mulig å snu grenrøret på et rs2 grenrør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2008 For de av dere som ikke skjønner hva jeg mener, så tenker jeg på å snu grenrøret slik at wastegaten kommer ned i stedet for opp.. Grunnen til at jeg vil gjøre dette er fordi turboen (k26/27) ikke passer på grenrøret når det står oppover.. Derfor lurer jeg på om det blir forkjell på at jeg snur det oppned eller ikke, med tanke på bolter, luftstrømninger osv.. Takk for svar Mvh:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2008 Erhm... Har ikke samme boltmønster så det går ikke, og noe bedre plass til wastegaten på undersiden er det heller ikke så der kommer du ingen vei. Prøv igjen... En K26/27 skal gå greit på et rs2 grenrør med org wastegate, viss ikke har du noe jalla grenrør eller turbo som ikke hører hjemme der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...