#1 Skrevet Mai 11, 2008 Er det noen som vet hvordan jeg får av desele under viske armene på golf 4??? Her er et bilde av det jeg mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2008 Hvis jeg ikke husker feil, så er det bare klipset fast. Du må jo selvfølgelig se etter skruer og plugger først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2008 Hvis jeg ikke husker feil, så er det bare klipset fast. Du må jo selvfølgelig se etter skruer og plugger først. Fant ingen skruer. å den satt som fan.... : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2008 hmm, jeg mener at den sitter fast i et spor under frontruta... Skal bare være å dra den ut av det sporet, men kan sitte godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2008 hmm, jeg mener at den sitter fast i et spor under frontruta... Skal bare være å dra den ut av det sporet, men kan sitte godt Riktig, spesielt siste delen med at den kan sitte GODT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...