Anbefalte innlegg

Som sagt, noen som er KabelTV montør og tar på seg et lite oppdrag? Trenger å få lagt opp ett nytt uttak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke hjelpe deg svart,men kan snike deg frem i køen slik at du får det kjappere,da jeg er ressurstyrer for kabeltv montørene i tr.heim og omegn:) Vi tar 790 ,- timen,men fakturer kun for halvtimen.så jobber vi en halvtime bli du fakturert for en halvtime og ikke en time. Å legge opp et nytt uttak går kjapt,så fremt d ikke skal igjennom betongvegg,da tar ting litt tid;) Kommer også litt ann på mye internkabling du trenger for dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke få det gjort svart, bare det blir gjort kjapt:) Er ikke så voldsomt mye arbeid som må gjøres, bare strekke kabel fra interface og til der jeg vil ha uttaket. Kabelen skal gå gjennom betongvegg, men heldigvis ligger det trekkrør der fra før og det skal gå greit å få dratt en kabel til gjennom der. Sender deg en PM :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har montøren vært her og montert mitt nye uttak. Vi hadde et svare strev med å få kabelen gjennom trekkrørene, men med kabelglidemiddel (ja det heter det) og rå makt så fikk vi den gjennom til slutt:) Takk for 'prioriteten' i køen Jeanette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... bare hyggelig ;) fint dere fikk det til:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.