#1 Skrevet Mai 12, 2008 noen som har en orig fpr til pg motor til overs? Kan hente den om det ikke er aaaalt for langt unna Loddefjord. Wlan i garasjen er saker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2008 alternativt, har noen et manometer som måler minimum 5 bar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2008 har en justerbar fpr som du kan låne om det hjelper deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2008 hvordan sjekker du hvilket trykk du stiller den inn på? manometer? jeg mistenker at min fpr er lekk og dumper wayyy for mye bensin. og passer den fpr'en på g60 fuelrailen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2008 har en justerbar fpr som du kan låne om det hjelper deg? Andreas Karlsen har overskredet det maksimale antall private meldinger som kan lagres, og kan derfor ikke motta flere meldinger, før disse blir slettet. æææægh møkkaforum! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2008 pål spamer innboksen min fikset hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...