#76 Skrevet Mai 29, 2008 Ja, så da er den svak og. Derfor jeg foreslo å skaffe en annen turbo som var bedre, gitt at det er mulig. 1.59 bar er ikke mye for en dieselmotor. De pleier å ha høyere ladetrykk enn bensin, da det er mye mindre sjanse for detonasjon ved bruk av diesel. Men skal du kjøre med den turboen, kan det jo være lurt å justere ladetrykket litt ned gjerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mai 29, 2008 Var det ikke mulig å få tak i en oppgraderings-turbo i steden for å prøve en til av den som ikke holdt da, Tormod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 29, 2008 Var det ikke mulig å få tak i en oppgraderings-turbo i steden for å prøve en til av den som ikke holdt da, Tormod? Jo, men faen ingen av de jeg spurte hadde et hakk større turbo. De sa bare det ikke gikk an. så sa jeg at jeg vet om folk som kan mappe den, men det var visst ikke nok sa det. Aner ikke hvorfor. så jeg gav faan.. Nå er den på vei i bilen Får heller kjøpe en ny etter sommeren da, uten av gamle ryker, slik at jeg får solgt den igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mai 29, 2008 Spurte du hos Kerma Tdi da? Slik som det ble foreslått i en tråd tidligere? Er rimelig sikker på at de har noe som passer din motor!! http://www.kermatdi.com/servlet/-strse-Exclusive-VW-TDI-turbo-upgrades/Categories 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mai 29, 2008 Jo, men faen ingen av de jeg spurte hadde et hakk større turbo. De sa bare det ikke gikk an. så sa jeg at jeg vet om folk som kan mappe den, men det var visst ikke nok sa det. Aner ikke hvorfor. så jeg gav faan.. Nå er den på vei i bilen Får heller kjøpe en ny etter sommeren da, uten av gamle ryker, slik at jeg får solgt den igjen Jøss, på den måten... Høres nesten helt sprøtt ut at det ikke skal være en grei sak å få tak i, men da forstår jeg det i hvert fall slik at du har gjort et forsøk. Skal jo ikke akkurat påstå at jeg ikke forstår at du vil ha go'bilen på veien igjen, så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...