#1 Skrevet Mai 12, 2008 Stiller opp som vanlig på Arenum klokken 19.00 til en preik! Jeg har fått beskjed om at skiltholdere er på lager i Bergen nå!! Men veit desverre ikke om jeg rekker og hente dem til treffet i morgen! Men da vet dere iallefall at dem er like rundt hjørnet! ENDELIG assa! Så dersom det er like bra vær i morgen stille vi oss utenfor StorCash slik at vi får oss litt sol på kroppen. Vi ses!.... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2008 Είμαι στην εργασία στην Ελλάδα 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2008 Kommer nok jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2008 Pokker og, er selvfølgelig opptatt i kveld. Er på Hjellestad og arrangerer seiling for barna.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2008 kjem ganske sikkert: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2008 Noen fra Nordhordland som har tenkt seg innover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2008 Eg kjem:D Mvh Truls! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 13, 2008 Jeg skal hvert øyeblikk sette kursen mot Flesland og København og kommer derfor ikke:o Satser på å komme sterkt tilbake, da med ny frontspoiler på bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...