#26 Skrevet Mai 30, 2008 Jeg kommer med en kartleser jeg å blir moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 1, 2008 Da møtes vi klokka 13.00 på toys idag da:) Og tar jeg ikke helt feil, så blir vel dette første kolonna i år?? Sola skinner og et knallvær ute, så tror dette blir knall idag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 1, 2008 Det gjør vi Avreise da eller halv 2? Kanskje noen har kamera og kan ta kjørebilder da? :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 1, 2008 vi kjører vel halv 2 tenker jeg... hadde vært gøy med litt bilder på vei inn også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 1, 2008 Da må jeg takke Tim for en hyggelig dag med knallvær på CarCareCenter:) Håper det var noen som fikk benytta seg av gode tilbud dag:) Legger ut noen bilder av turen innover, og av biler på plassen( ikke voldsomt bra kvalitet, men får duge enn så lenge....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 1, 2008 noen til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 1, 2008 og enda noen til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 1, 2008 hmm fler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 1, 2008 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 1, 2008 thats it tror jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 1, 2008 Oppmøte på Toys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 1, 2008 Vi er fortsatt på Toys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 1, 2008 Må passe på å få takke Tim og resten av gutta på CarCareCenter som stod for grillmat etc. Var en bra søndag det her, med knallvær og godt oppmøte. Synd vi måtte dra så fort igjen, men.. Barna kaller Ble det forresten 18, eller 19" på passat`n til slutt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 1, 2008 Toys og veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 1, 2008 Vel fremme ved Car Care Center 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 1, 2008 Car Care Center 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 1, 2008 Fett folkens det blei 19" på brodern gett! klarte å lure det på´n! Btw; går det bra for fotografene om jeg låner bildene av bilen til å legge de ut i Polo tråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 1, 2008 Mer fra Car Care. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 1, 2008 Så var det tid for nye felger på Passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 1, 2008 var moro dette da takker for mat og brus Tim neste er Våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 1, 2008 På vei ut av verksted og ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 1, 2008 Var en flott dag det her gett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 1, 2008 ble genial med de felgene *missunelig* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 1, 2008 Bilen min jo:) Synd vi ikke fikk blitt lengere! Takk for flott initiativ Tim! Burgeren var DIGG ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 1, 2008 Min kona sa takk til lokallaget for blomsten. Og jeg vil takke alle som møtte opp idag. Synd at dere spiste så lite. Det var masse grillmat igjen. Nå har vi lunsj resten av uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...