#1 Skrevet Mai 12, 2008 noen som vet hvor jeg finner koblingskjema for s4 C4 V8? har kommet godt på vei med bytting av nett, men nå snevrer det seg inn og jeg prøver å unngå å koble feil under dashen for å unngå en ny brann... er noen ledninger her som skal passe inn og selv om man skulle tro det er idiot sikkert med fargekoder og kontakter som bare passer en vei er jeg i sterk tvil. hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2008 Det er relativt delte anlegg på disse bilene, men _noe_ må jo kobles sammen! Komplette skjemaer har vel blitt omsatt mellom medlemmer her til og fra, men jeg har nok tjent inn min egen Bentley-manual endel ganger alt.. Fåes på Tronsmo i Oslo, eller på amazon, diverse delepushere eller direkte hos de som lager den. http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=ac45 OBS! Denne dekker kun 2.8 og 2.2t, men kablene mellom motor og ECU er vel relativt 'bankers'? Regner vel med at du har automat også, vet ikke om den er forskjellig på V8'ern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2008 Regner vel med at du har automat også, vet ikke om den er forskjellig på V8'ern. Offtopic, men tror aldri jeg har sett S4 V8 med automat. Tror V8 med automat kom med S6. Har Haynes boka hjemme. Skal se om den inneholder noe koplingsskjema (tviler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2008 he he, automat er ikke noe man skal ha på en s4, det hører til på melk og brød biler av typen "mann med hatt" mercedes hadde vært genialt om noen kunne lagt ut koblingsskjemaet, mener jeg fant det for litt siden på forumet her, men fant det ikke da jeg søkte i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2008 Se på linken i 4 post http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=2742&highlight=koblingsskjema+s4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2008 takk for det kjell, nettet jeg kjøpte hos deg sparte utrolig mye jobb, jeg gjorde om all jobben jeg hadde gjort på tre timer på lørdag helt nydelig å ha riktige deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...