#1 Skrevet Mai 13, 2008 skulle fått levert en girkasse i drammen eller i oslo omheng noen som har mulighet og hjelpe til med frakt..... eller har tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2008 hei,, jann gunnar værnes kjører lastebil, mellom trondheim og oslo en gang i blandt, du kan jo prøve å sende han en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2008 samsnakk med geir loe her,han å skulle få tak i seg motor i omegn av drammen,kansje dere kan fkse noe sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2008 girkassen blir send om mandagen med en fra fosen takker for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2008 samsnakk med geir loe her,han å skulle få tak i seg motor i omegn av drammen,kansje dere kan fkse noe sammen girkassen blir send om mandagen med en fra fosen takker for hjelpa synd jeg ikke så dette før nå ellers hadde jeg kunne fått til noe jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...