#1 Skrevet Mai 13, 2008 på bakrute viskeren skal det sitte en slags "hette" akkurat over der spylevesken kommer ut/ i roten av viskeren. Tror denne må ha falt av i en vaskemaskin eller noe.. Noen som vet hvor en sånn kan skaffes? evt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2008 Noen tiere på Møller. Disse får du nok ikke andre steder enn på andres bakruteviskere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2008 Min å ble plutselig borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2008 Min å ble plutselig borte kanskje det er noen som har blitt for gjerrige å betale noen kroner for de og har knabba den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2008 kanskje det er noen som har blitt for gjerrige å betale noen kroner for de og har knabba den Hehe ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2008 kanskje det er noen som har blitt for gjerrige å betale noen kroner for de og har knabba den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2008 Den på viskerne på frontruta tror jeg kosta 18 kr sist jeg dro kortet på Audi butikk, gadd ikke engang å be om rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...