#1 Skrevet Mai 13, 2008 Hei! Jeg har akkurat fått den nye lykta til urquattroen min i hus. Dette er en Hella lykt for manuell eller eletrisk høydejustering. Jeg har manuell justering, men den skruen for justeringen fulgte ikke med: bh : Har sjekket hos audiforhandleren og hos Hella, men ingen kan hjelpe meg. I 2006 ble høyresiden skadet, og bilen ble levert inn for reperasjon. Hovedlykta ble da byttet, og på den er justeringsskruen!Se bildet av lykta med justeringsskruen. Er det noen som har kjennskap til hvor jeg kan få tak i skruen, eller kanskje har en slik liggende? Akkurat nå sitter jeg med skjegget i postkassen, og jeg kan ikke montere lykta før jeg har fått orden på dette. Håper noen Audispesialister kan gi meg et svar på dette: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2008 Om jeg ikke blingser tror jeg den finnes som reservedel 855 941 141 B Einstellschraube for vertikale einstellung Hella 855 941 141 C Einstellschraube for horizontale einstellung Hella edit:virker som disse er til justering av reflektor innvendig i lampen og ikke for den justeringen på "baksiden" men er ikke 100% sikker... koster ikke allverden ser det ut til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2008 Om jeg ikke blingser tror jeg den finnes som reservedel 855 941 141 B Einstellschraube for vertikale einstellung Hella 855 941 141 C Einstellschraube for horizontale einstellung Hella edit:virker som disse er til justering av reflektor innvendig i lampen og ikke for den justeringen på "baksiden" men er ikke 100% sikker... koster ikke allverden ser det ut til Hei Rudi, og takk for svar:) Jeg bestillte 855941141B, men det er feile deler. Det er de svarte plastikkstagene samt skruene som er beregnet for justering av langlyset. Så vi trudde vi hadde funnet rette skruen, men det er det altså ikke. Takk for hjelpen så langt:) Mvh Are 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2008 Hmm, nå begynner jeg å bli litt svett her, er det ingen som vet hvor jeg kan få tak i den justeringsskruen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...