#1 Skrevet Mai 13, 2008 Vi får håpe på finvær og masse blanke biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2008 Ser ut som VW-Audi club får egen stand, så møt opp alle med VW og Audi:) Uansett tar jeg med skiltplater og en del eksemplarer av treffpunkt. Håper å få ny forsyning med klistermerker til dette også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2008 Håper inderlig du får en ny forsyning med klistremerker ja Jeg stiller hvertfall opp, så lenge værgudene er med oss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2008 Hvordan gikk dette da? Hørte det var en del folk der iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2008 Mulig det kom en helg haug flere etter jeg dro, jeg orka hvertfall ikke mer etter kl 1300.. Syns det var bedre oppmøte i fjor.. Virker som om at alle kommer helt på tampen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2008 Masse folk som ikke kom før 2 halv 3-tia... Litt sent når det ble avslutta 16.00. Var ca 140 biler innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...