#1 Skrevet Mai 13, 2008 jeg byttet bremseskiver og klosser foran og bak på audien i helga... når jeg var ferdig så skulle jeg ta en liten test tur for å se om alt er på plass! når jeg starter opp bilen så begynner bremselampa og blinke og lager 3 pipe lyder og ABS lampa lyser... hva kan jeg ha gjort feil? og hva kan feilen være? bilen er en 96mod A4 B5 TQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2008 1. Sjekk nivået, selv om det bør være minst like mye som før du begynte.. 2. Har du kanskje kommet borti en ABS-sensor eller pluggen til en av disse? De skal -n e s t e n- helt inntil tannkransen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2008 flytta du over abs kransen på skivne bak? hvis ikke vill du få feil som du beskriver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2008 1. Sjekk nivået, selv om det bør være minst like mye som før du begynte..2. Har du kanskje kommet borti en ABS-sensor eller pluggen til en av disse? De skal -n e s t e n- helt inntil tannkransen.. nivået er sjekket, og jeg har vært veldig forsiktig med å ikke komme nær ABS sensoren! men skal ta en sjekk i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2008 flytta du over abs kransen på skivne bak? hvis ikke vill du få feil som du beskriver sitter ikke noen krans der... ellers takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2008 sitter ikke noen krans der... ellers takk for svar På FWD så, men du har quattro?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2008 På FWD så, men du har quattro?? jeg har quattro ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...