#1 Skrevet Mai 13, 2008 Har endel spørsmål angående godkjenning av ombygd bil. 1. Motorfester. SKAL disse være originale, eller kan det meste brukes? 2. Traversforinger, som over? 3. Hurtiglåser på frontfanger ,lovlig? Flytting av batteri til bagasjerom. Hva slags regler gjelder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2008 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2008 1. kan desverre ikkje svare på 2. når eg hadde samtale med BT så nevnte eg at eg skulle bruka stivare forringer og det var ok. 3. kan desverre ikkje svare på ang. batteri i bagasjerom. så må det være godt festet. montert sikring max 30cm fra batteri. bruke du gel batteri så treng du ikkje å tenke på lufting. vanlig syrebatteri så må du ha egen kasse med lufting. men du kan sende mail til statens vegvesen og få svar der og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...