Anbefalte innlegg

Hei.

På min A6 C4 2.0 er det noe som er galt med AC kompressoren, regner med det er et lager som er gåent. Høres ikke frisk ut når man turner den rundt.. og lager en fæl ulyd under drift (uansett om AC er på eller ikke). Høres litt ut som en utrolig sliten TDI motor på tomgang, kakler fælt. AC fungerer dog ypperlig.

Så for å få litt normal motorlyd og ikke ødelegge noe mer har jeg tatt av reima til AC slik at den er koblet ut.

Men så kommer jo problemet når det er 25 grader når man skal hjem fra jobb og bilen har stått i sola en gode 3-4 timer.. da MÅ man ha AC.

Så dette må jeg få ordnet. Men jeg skjønner ærlig talt ikke en dritt av åssen jeg skal klare dette. Må jeg ut med hele AC pumpa, eller kan jeg la den stå på? Regner med det kun er det ytre lageret som er gåent, det går vel an å komme til her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen får man av reimhjulet på AC pumpa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei har en brukt ac pumpe om det er av int. sto på en 1,8t men kan passe din kan sjekke delenr. i morgen.

Mvh Petter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.