#1 Skrevet Mai 13, 2008 Driver å bytter fra standard S4 til El Recaro seter. Ser på koplingen til det eletriske så er det kun EN ledning i forskjell. 1 på min og to på den med el recaro. Regner med den ene på min er til setevarme. Hvor stor er sikringen der? Kan jeg bruke strømtyv eller bør (må) jeg trekke opp en egen krets i sikringsboksen evt strøm og sikring rett fra batteriet? 1 bildet er ledningsnettet i bilen. 2 bildet er ledningsnettet jeg fikk med setene Den gule er til airbag (tror jeg) Den røde er til setevarme og el justering (tror jeg) Men hva i pokkern er den grønne til?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2008 Har forresten funnet ut at det er den grønne som er varme i setene. Hva i all verden er den røde? Og får man overgang fra gammel til ny airbagkontakt i setet? Min gule er mindre og med kun to ledninger inn. I nye setene er det en større gul med tre ledninger inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2008 Har jeg funnet akilleshælen til VW/Audi Club forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2008 40 stk som har tittet på og ingen har en formening om hva den røde er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2008 Jeg fortjener en premie Jeg har stilt et spørsmål på VACN forumet ingen kan svare på! Weee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2008 B*U*M*P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...