#1 Skrevet Mai 13, 2008 Hvordan ungår man å få strekkmerker i skinnet når man har barnesete i bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=107742&highlight=underlag+barnesete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2008 Reflex selger TWO STAGE SEAT SAVER til 399,-. Så dersom du har en slik butikk i nærheten så sparer du 100,-kr pluss frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2008 Jeg gjorde det enkelt: La ett pledd i setet og kjøpte meg en universal gummimatte (for dørken) til den nette sum av kroner 29,- og la denne oppå pleddet (kan sikkert ta bilde en dag og legge ut om noen er interessert). Om bilsetet blir rynkefritt den dagen stolen skal taes ut, vet jeg ikke.. Men kan ikke se at min løsning skal være noe dårligere enn den "dyre," fabrikerte løsningen?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...