Anbefalte innlegg

som topic sier så har jeg da en feillampe som lyser hele tiden i autocheck'en, den blir ikke borte og motor kutter ved full gass og jeg lurer på om det han ha en sammenheng??

feilen som lyser er "51"

bilen er en '91 S2 coupe med 3b

kjørekomputer tror også den kan kjøre på luft for den sier jeg kan kjøre 900km på 35liter bensin (verdens mest økonomiske S2?? :P ) men dette kan justeres inn etter hva jeg har forstått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som topic sier så har jeg da en feillampe som lyser hele tiden i autocheck'en, den blir ikke borte og motor kutter ved full gass og jeg lurer på om det han ha en sammenheng??

feilen som lyser er "51"

bilen er en '91 S2 coupe med 3b

kjørekomputer tror også den kan kjøre på luft for den sier jeg kan kjøre 900km på 35liter bensin (verdens mest økonomiske S2?? :P ) men dette kan justeres inn etter hva jeg har forstått.

Er ikke 100% sikker her, men tror "51" indikerer motorfeil, så du må lese ut feilkoder for å få vite mer.

Kjørecomputeren mener jeg også kan justeres.

Sjekk denne siden, masse info der http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/trouble2.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lest ut feil men når jeg sletter alle feil og minnet er blankt så lyser den fortsatt.

det skal vel ikke ha noe med chipen og gjøre, forige eier sa lampa kom etter motorvask.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.