Problem med mont. av senk fra NBS, Weitec Audi 80 2,6 quattro avant

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg senkefjører til min Audi 80 2,6l avant quattro 1993 mod.

Eg ringte NBS for å høre vilke sett eg skulle bestille, fekk da beskjed om å bestille sette med nr: 06242

Fekk i dag sette, sette på fjørene framme å dette funka helt fint, løyste ned bak men da fekk eg meg en overraskelse. i eine enden av fjøra på dei ny var siste ringen mye mindre en på den orginale

Sjå bilder.

Eg sjekka TUV papira før eg monterte å det stemmer dei nr som står der.

Men har no sett på sidene til NBS, på det senkesette eg har står det:

Weitec 40mm Avant 5+6syl. + Diesel

Kode: 06242

For Avant 2,6-2,8-1,9TD-1,9TDi

Men så står det et sett som hetier 04609, om dette sette står det:

40mm 5+6syl Quattro

Kode: 04609

Passer alle 5- og 6-sylindret Quattro.

Eg mistenker at det er dette eg skulle hatt. Eg har jo montert fjørene framme, kva skal eg gjere?

DSC00492.jpg

DSC00486.jpg

DSC00493.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakke med nbs kansje....?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ring å snakk med dem. Kan jo hende du bare trenger å levere tilbake fjærene bak..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ifølge TUV papiret som følger med skal jo desse fjørene med AU 033 Va/(forran) og AU 033 HA/(bak) passe til denne bilen.

Står jo verkleg Audi 80 Avant Quattro henlt nede på papiret

DSC00496.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har NBS funnet ut av feilen... Sette er ikkje for bilen min, men alikavel står det i TUV papira at det skal passe. NBS har ikkje vert klar over denne feilen i TUV papiret før eg tok dette opp med dei. Truls på NBS har gjort en kjempe jobb. Eg skal no retunere sette, å NBS skal ta opp denne saken med produsent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.