Anbefalte innlegg

Som sagt; jeg er IKKE sikker på at fordeleren ble justert helt riktig, så det trenger ikke være verre enn det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bensin pumpa meine eg att ikkje starte når fordeleren står utfor rett plass. altså starte litt med ein gang du sette på teninga, men det er viktigt att den er heilt på rett plass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi snakker noe så enkelt som å bare vri den til riktig posisjon, ikke sant?

For det er fader meg ikke enkelt å se, så trangt som det er...

Men er riktig posisjon at rotor skal peke nøyaktig på merket når motor står i tdc?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare sånn for å ha sagt det så surra jeg noe jævlig med disse pinnene... og når jeg tok ut girkassa så jeg jo at den leser av på fremsiden av svinghjulet, og ikke på baksiden (clutch siden).. og på fremsiden er det jo bare EN liten pinne..

hva i svarte f*** de to lange pinnene på clutch siden da er fatter jeg ikke.. men men.. de sitter nå der, så da skal de få lov til det .. hehe

lykke til videre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er "tilgitt" :P

Begynte å spekulere, ja, men jo flere som sa det samme, jo sikrere ble jeg.

Jeg skal så absolutt ikke fortelle deg hva pinner på clutch-siden er godt for, i hvert fall :o

Man får takke. Enn så lenge... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.