Anbefalte innlegg

Hei. Driver å montere ei CBL kasse i s2`n min nå. Har fått tak i ei kort mellomaksling og girkasse fester er laget. Men nå er det overføringa som står igjen...

Vet enn må ha ei overføring fra s2 ell Rs2. Men går det ikke ann å modifisere ei s4 overføring eller er det ei 5tr overføring fra en anna bil som kan moddes så det går???

Vis noen veit om eller finner ei 6tr overføring til salg så si i fra: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Driver å montere ei CBL kasse i s2`n min nå. Har fått tak i ei kort mellomaksling og girkasse fester er laget. Men nå er det overføringa som står igjen...

Vet enn må ha ei overføring fra s2 ell Rs2. Men går det ikke ann å modifisere ei s4 overføring eller er det ei 5tr overføring fra en anna bil som kan moddes så det går???

Vis noen veit om eller finner ei 6tr overføring til salg så si i fra: vinke :

jeg brukte overføringa fra s4 biturbokassen på min s2. denne er med 2 stag. dette gikk strøkent;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg brukte overføringa fra s4 biturbokassen på min s2. denne er med 2 stag. dette gikk strøkent;)

Er det slik øverføring med kasse som sitter under girspaken??

Slik en??

8cc9_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik øverføring med kasse som sitter under girspaken??

Slik en??

8cc9_1.jpg

ja, bare at stagene ikke er delte. men ellers lik. et stag fram på pasasjersiden og og selve sjalte spaken på førerside.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.