#1 Skrevet Mai 13, 2008 Hei. Driver å montere ei CBL kasse i s2`n min nå. Har fått tak i ei kort mellomaksling og girkasse fester er laget. Men nå er det overføringa som står igjen... Vet enn må ha ei overføring fra s2 ell Rs2. Men går det ikke ann å modifisere ei s4 overføring eller er det ei 5tr overføring fra en anna bil som kan moddes så det går??? Vis noen veit om eller finner ei 6tr overføring til salg så si i fra: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2008 Hei. Driver å montere ei CBL kasse i s2`n min nå. Har fått tak i ei kort mellomaksling og girkasse fester er laget. Men nå er det overføringa som står igjen... Vet enn må ha ei overføring fra s2 ell Rs2. Men går det ikke ann å modifisere ei s4 overføring eller er det ei 5tr overføring fra en anna bil som kan moddes så det går??? Vis noen veit om eller finner ei 6tr overføring til salg så si i fra: vinke : jeg brukte overføringa fra s4 biturbokassen på min s2. denne er med 2 stag. dette gikk strøkent;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2008 jeg brukte overføringa fra s4 biturbokassen på min s2. denne er med 2 stag. dette gikk strøkent;) Er det slik øverføring med kasse som sitter under girspaken?? Slik en?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2008 Er det slik øverføring med kasse som sitter under girspaken?? Slik en?? ja, bare at stagene ikke er delte. men ellers lik. et stag fram på pasasjersiden og og selve sjalte spaken på førerside. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...