#1 Skrevet Mai 13, 2008 Hei. Har problemer med BT i Bergen ang Streetfighter-styling. Er det noen der ute som kjenner til om noen har godkjenningspapir fra Tüv til denne stylingen? Det er visst ikke godt nok med SKZ sine sertifiseringspapirer, derfor trenger jeg hjelp fra hele norden om noen kan hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2008 Viss noken har så må det vel vere produsent/leverandør, med mindre privatpersoner har vore inne hjå TUV for godkjenning av settet sitt! NBS Passaten, var ikkje den godkjent då? ( såg den i knarvik her om dagen By the way) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2008 NSB passaten er godkjent, men vi finner ikke igjen papirene på den stylingen. (bt har de ikke, ikke nsb eller renate som er eigeren nå) Ole johnny sier han fikk godkjent sin uten papirer Flere passaten enn det vet jeg ikke om som er godkjent med den stylingen... Om det er noen andre så kanskje de har de papirene som jeg kan låne... Jeg har skz papirer som visere at kvaliteten på stylingen og hvordan den skal monteres på bilen, men siden bt i bergen ikke hadde hørt om skz som et godkjenningsorgan, likt som tuv. Derfor krever de papirer på at skz har lov til å ta sertefisering av slit styling på biler eller at jeg skalffer tuv papirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2008 Samme problem som jeg hadde på rs fanger jeg hadde på golfen min. BT kan være veldig vanskelige. Men fikk dem til å tru at jeg hadde kjøpt fangern gjennom Mogen Auto som er vår lokale VW/Audi. Og at dem ikke solgte fangere som ikke var godkjent. Dada det gikk igjen. Eller prøv å sendt dem en mail, og forklar problemet. Og be dem sende tuv papirer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2008 Jeg har sendt mail til både pro street design og quality autoimport uten å få noe svar tilbake... Har også prøvd å snakke med BT bergen men der er det ikke noe hjelp å få.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2008 men, visst du har kjøpt det av kjartan på quality autoimport så regner jeg med at han kan hjelpe deg her. har du prøvd å ringe han??? han har sikkert mye å gjøre om dagen grunnet overgang til enkeltmannsforetak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2008 Har prøvd å ringe og sendt han mail... Han har hjulpet meg mye på vei, og vet han har det travelt nå... Men jeg får ringe til drammen i morgen og se om jeg kan kjøre bilen ned der og godkjenne den der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2008 Har prøvd å ringe og sendt han mail... Han har hjulpet meg mye på vei, og vet han har det travelt nå... Men jeg får ringe til drammen i morgen og se om jeg kan kjøre bilen ned der og godkjenne den der... Hvorfor kjøre til Drammen når Førde er plassen? Har eit par eksempel der andre trafikkstasjoner har vært vanskelig mens Førde har det gått bra, men det spørs jo om du først har fått en bemerkning på at det må foreligge TUV papir og dette er registrert på noen form for hidden så ligger du vell tynt ann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 17, 2008 Jeg får se hva jeg gjør... Hadde jeg fått svar i fra ole johnny om hvem som godkjente hans så kanskje jeg kan dra dit og godkjenne den... Får se hva løsning jeg finner,.... bare irriternde at bt i bergen skal være så vanskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2008 Som nevnt over her er Førde en grei plass å få godkjent bilen. Kjenner et par stykker som har hatt problemer med BT i Bergen, som har fått bilen rett igjennom i Førde. Får håpe det løser seg for deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 18, 2008 Prøv å kontakte Stian Bru Frøiland, å hør hvordan/hvor han godkjente sin bil. Er en egen tråd her på forumet om bilen hans. Tror han har solgt den, og mulig han ikke er medlem lenger, men bør være mulig å få tak i han for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 18, 2008 Skal høre med førde i morgen om ikke bergen vil godkjenne den.... Hvilken av de passatene er det stian bru frøiland har godkjent da?? Skal se om jeg får tak i han ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 21, 2008 Jeg får se hva jeg gjør... Hadde jeg fått svar i fra ole johnny om hvem som godkjente hans så kanskje jeg kan dra dit og godkjenne den... Får se hva løsning jeg finner,.... bare irriternde at bt i bergen skal være så vanskelig Litt seint svar kanskje, men Ole Johnny godkjente sin på Nordfjordeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...