Mulighet å få to enderør til 2,5TDI med ryggesensor??

Anbefalte innlegg

Som topic sier, er det mulig å få to enderør slik som på den ene A6'en, på den A6'en med ryggesensor?

A6 enderør bilde (Small).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, du kan kjøpe ny på møller til quattro 2,5tdi med ryggesensor:D Den fanger har vel uttak til 2 stk potter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, du kan kjøpe ny på møller til quattro 2,5tdi med ryggesensor:D Den fanger har vel uttak til 2 stk potter

 

okei, på møller ja, må vel kanskje ta opp et byggelån da??:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare lage utsparingen til enderøra selv da? Holder for øyeblikket på med det samme selv til en passat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare lage utsparingen til enderøra selv da? Holder for øyeblikket på med det samme selv til en passat.

 

Joda, det er jo seff en mulighet:) Redd det kan bli stykt, evt jeg ender opp med å traspe hele dritten: eek : Men er jo verdt et forsøk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bite i det sure eple over prisen til Møller, så prøve selv først.. blir det ikke bra nok, da kan du kjøpe en ny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, du kan kjøpe ny på møller til quattro 2,5tdi med ryggesensor:D Den fanger har vel uttak til 2 stk potter

 

vel og merke facelift 2002+, da det ikke er synlige potter på prefaceliften. Om den passer på prefacelift fanger vet jeg ikke?

Delenr: 4B5 807 379 R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel og merke facelift 2002+, da det ikke er synlige potter på prefaceliften. Om den passer på prefacelift fanger vet jeg ikke?

Delenr: 4B5 807 379 R

 

Jeg mener å ha hørt at denne delen er løs på facelift mens den er en del av bakfangeren på pre-facelift, dvs. helstøpt fanger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står som løs i AKTE på prefacelift også, men da med et annet delenummer. Dette er uten utsparinger til endestusser.

Det jeg vet er at fangerene er ikke like i det heletatt på prefacelift og facelift. Fester o.l. sitter på andre steder og fangeren er vel støre på faceliften også. Så om den passer i prefacelift fangeren er egentlig det som det hele står på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.