#1 Skrevet Mai 14, 2008 Har pratet med HTS og mekonomen i dag ang å sette opp en samlebestilling på setetrekk. Mekonomen kunne gi opp til 20% rabatt alt etter hvor mange som bestiller. Jeg har sendt forespørsel til HTS for å kanskje klare å få til en enda bedre avtale, men har ikke fått svar ennå. Jeg bestiller samlet for bodø gatebil og vacn, så blir vi mange nok er det muligheter for å få endel rabatt sortimentet deres kan dere se HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2008 Har dere sendt bestillingen eller? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2008 Nei. Er ikke så mange som har meldt interesse ennå, så jeg blir å avvente litt. Har jeg ikke fått nok bestillinger (minimum 10 for å få rabatt) så blir det ikke noe av. Skal ikke se bort fra at jeg blir å prøve på nytt senere da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...