Vil dette gå? Golf IV-felger på Audi A6 med 2cm spacere

Anbefalte innlegg

Hei

Har ett sett med 18" Momo GTR-felger til min Golf IV liggende. Dvs de har boltsirker 5x100. Jeg har nå kjøpt meg en Audi A6 og har fått tak i spacere som gjør om boltsirkelen fra 5x100 til 5x112, men de er 2 cm tykke. Vil dette gå bra? Tenker på at felgene blir stående utenfor hjulbuen og evt. treffe skjermen når jeg kjører over første fartsdump? : bh :

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe Momo-felgene har ET på rundt 35 og da ender du på ET15 med adapterene. Dette vil nok desverre stikke på utsiden av skjermen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helvette. Finnes vel ikke tynnere spacere enn 2 cm heller, så er jo umulig da :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valsing+stivt justerbart! bør vel vite bredda på felgene før man vet om det stikker utenfor da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får tynnere enn 2cm spacere jo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke adaptere nei. Trur 15mm er det minste du kan få, jeg har i alle fall det på 4x100->5x100.

men du kan jo alltids sjekke om det er gods nok i felgen til å dreie av 5mm på senteret, henter litt der.. Men det er vel litt mye arbeid for et sett felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er bredde og et på felgene?

Noe mindre en 20mm får du ikke på bytte fra 5x112 til 100 da du må få plass til boltene som du skal skru på spacerne med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg kan se leveres disse felgene i 7.5, 8 og 8.5" bredde. Hvis ET er 35 vil 7.5" gå akkurat kant i kant med hjulbuen mens både 8 og 8.5" vil stikke på utsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, skal prøve å finne ut hvilken bredde jeg har.. Litt usikker.. Alt jeg vet er at jeg har 225 dekk ;) Men akkurat som jeg husker at det var 8"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.