#1 Skrevet Mai 14, 2008 Gjengene på bolten min er ødelagt, den som går på olje inn på turbo. Har vært rundt om å prøvd å få tak i en ny men alt jeg finner er 10mm eller 12mm osv. Jeg trenger en 11mm! Noen som har eller vet hvor jeg kan få tak i en slik fort ? Turboen er forøverig en gt28rs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2008 sikker at det ikke er tommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2008 11mm høres mer ut som noe BSP gjenger av noe slag... Tess/Active Service/Hydroscand etc har slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2008 ja, kan godt være det er tommer! Men fikk ikke tak i den på noen lokale sjapper! Prøvde å ringe tess idag, ble oversatt 4-5 ganger så jeg ga opp. Ingen som aner eller har en slik ? Den er 11mm og ca 2.5cm lang. Kan godt hende det er tommer det er snakk om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2008 Sikkert 3/8 BSP eller noe i den dur, tipper du ikke kommer noen vei med å ringe Tess nei, beste er nok å stille opp i butikken og vise hva du trenger så de kan leite i skuffene sine... Evt tråle innom alt du finner av båtverksteder eller andre steder de kan operere med hydraulikk/olje ting og tang som er relatert til motorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2008 Sikkert 3/8 BSP eller noe i den dur, tipper du ikke kommer noen vei med å ringe Tess nei, beste er nok å stille opp i butikken og vise hva du trenger så de kan leite i skuffene sine... Evt tråle innom alt du finner av båtverksteder eller andre steder de kan operere med hydraulikk/olje ting og tang som er relatert til motorer. Fant fort ut av at det ikke var til noe hjelp! Nå er det desverre ingen tess sjapper her oppi bodø Ellers har jeg vært så og si alle plassene dem kan ha slikt, men som nevnt tidligere så var det nærmeste jeg kom en 10mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2008 Finn Tek i drammen har veldig stort utvalg på slikt.. Jeg var ute på Tess 3 turer for å få tak i banjo kopling til bensinpumpa mi.. Var håpløst å få hjelp der.. Tok en tlf ut på Finn Tek, og alt ble ordnet.. Finn Tek AS Holmestrandsv. 92, 3036 Drammen 32 80 22 22 Du kan jo ringe å høre om de kan sende til deg.. Hvis ikke er det sikkert noen forum medlemmer som kan dra bort å skaffe den og sende i posten.. Han sa til meg at de hadde det meste av banjo koplinger, så ring å hør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2008 Finn Tek i drammen har veldig stort utvalg på slikt.. Jeg var ute på Tess 3 turer for å få tak i banjo kopling til bensinpumpa mi.. Var håpløst å få hjelp der.. Tok en tlf ut på Finn Tek, og alt ble ordnet.. Finn Tek AS Holmestrandsv. 92, 3036 Drammen 32 80 22 22 Du kan jo ringe å høre om de kan sende til deg.. Hvis ikke er det sikkert noen forum medlemmer som kan dra bort å skaffe den og sende i posten.. Han sa til meg at de hadde det meste av banjo koplinger, så ring å hør Takker! Får prøve å ringe i morgen å høre hva dem har å si. Irriterende at det skulle være så vanskelig å få fatt i den. Reiser hjem fra jobb nå på fredag, å den bolten er så og si det eneste jeg mangler for å få igang bilen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2008 Off! Ingen som vet ? Får vel bare bestille en Oil inlet restrictor og et nytt Oil feed line kit hos 034 for å få dette på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2008 Har du faktisk hørt med de som jeg nevnte lenger oppe? VET at de har slikt, men viss du allerede har gitt opp kan du jo evt høre med de som forhandler slike turboer her i landet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2008 Har du faktisk hørt med de som jeg nevnte lenger oppe? VET at de har slikt, men viss du allerede har gitt opp kan du jo evt høre med de som forhandler slike turboer her i landet... Har ringt tess, ingen hjelp å få! Hydroscand hadde ikke. Har ringt Finn tek å dem hadde heller ikke. Så ja, begynner å miste håpet nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2008 Snakket med Morten Bondø? Atpturbo eller 034motorsport bør ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 15, 2008 http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-FTG-038&Category_Code=GTBB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 15, 2008 http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/images/catalog/Turbochargers/gt28_pdfs/Garrett_GT2860RS_739548_1.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 15, 2008 http://www.fittingsandadapters.com/saej51245flare.html Det er nok size 4 du har SAE J512 45 grader.. Spør så får du svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 16, 2008 http://www.fittingsandadapters.com/saej51245flare.htmlDet er nok size 4 du har SAE J512 45 grader.. Spør så får du svar... Se der ja, alltid noen som har svaret Har plaget Morten så mange ganger det siste året at jeg tenkte han skulle få slippe denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...