Forskjeller på frontlykter A6 4B 97-01?

Anbefalte innlegg

Kikker litt på et sett FK hovedlykter til A6'en og ser at de har delt opp årsmodellene i 97-98 og 99-01. Er vel ingen forskjell før faceliften? : klø :

 

Eneste jeg vet om av endringer før faceliften er at lyktene i 2001 kom med større linse på nærlys og "linse" over blinklys - ellers er utforming og innfesting lik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellene er som du sier, liten endring på størrelsen på linsen, samt "deksel" over blinlyspæren. Fysisk sett er de like, og passer om hverandre. Så vidt jeg vet er den elektriske kontakten lik også.

 

Har ikke du startet en tråd om dette en gang tidligere? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dere helt sikre på dette??? da jeg har lurt på dette selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg ganske sikker på at stemmer. De er like monteringsmessig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor har jeg ikke fått med meg dette før da. gått glipp av bilig lykter på ebay jeg da. grrr.

mener og kome høv noe langt bak i hode at noen har sakt at di lykten er litt støre men kan hende jeg kommer på fail.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det, er bare linsa som er litt større og koppen over blinklyspæra. Har en 01 med de store linsene, og de passer omhverandre med de på eldre altså 97-98.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellene er som du sier, liten endring på størrelsen på linsen, samt "deksel" over blinlyspæren. Fysisk sett er de like, og passer om hverandre. Så vidt jeg vet er den elektriske kontakten lik også.

 

Har ikke du startet en tråd om dette en gang tidligere? : klø :

 

Jeg har en tråd om at det sitter forskjellige lykter på bilen pr. i dag (den ene fra '01-modell), men jeg lurte på om det var noe annet forskjellig jeg ikke hadde fått med meg. Lyktene fra FK ser nemlig identiske ut fra 97-01, men de er som sagt delt opp i 2 forskjellige delenummer; ett fra 97-98 og ett fra 99-01.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kjøper du bare de nyeste for de er finest, om du ikke bytter til allroad lykter da, de er ennå finere : smil : og de passer rett på a6 prefacelift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.