#1 Skrevet Mai 14, 2008 hallo. jeg har en s4 aan motor som er chippet av jonus, men som det virker som turtallsperra forsvant da han chippet den. dra den opp til litt over 8500-86000, og da kutter den, og jeg må starte motoren på nytt:( noen som har vært borte i dette tidligere?? er ikke noe problem ved vanlig kjøring, men ille kjedelig når jeg spoler runninger:) finnes det ev. noe jeg kan koble til, for og juster turtallsperra?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2008 Hva med å ta en telefon til Jonus å høre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2008 Hva med å ta en telefon til Jonus å høre? lett på den årstiden her.....:=) har prøvd, men uten hell, så da tenkte jeg kansje noen hadde vært borti noe lignende selv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2008 hallo. jeg har en s4 aan motor som er chippet av jonus, men som det virker som turtallsperra forsvant da han chippet den. dra den opp til litt over 8500-86000, og da kutter den, og jeg må starte motoren på nytt:( noen som har vært borte i dette tidligere?? er ikke noe problem ved vanlig kjøring, men ille kjedelig når jeg spoler runninger:)finnes det ev. noe jeg kan koble til, for og juster turtallsperra?? ikke dårlig det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2008 Tror både den og evt. startsperra forsvinner hvis det var det på din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2008 ja, var startsperre før han chippet den ja, men ikke nå lenger. var en som sa att jeg kunne koble opp en msd digital 6+???? hva er det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...