Bilder: En annerledes norsk einser!

Anbefalte innlegg

FAAA#¤N!!! Var sånne hjul jeg hadde planer om til einseren min det : bh : Ingen tvil om at jeg syns det ble fett da akkurat : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble veldig bra dette! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vill ikke ha noe krittik sier jeg jo:P hehe

 

men jeg syntes selv dette ble veldig riktig! har kun sett en golf før med slike felger!

å har vel ikke sett noen norskeb iler med det så! prøver ihvertfall å være litt orginal.

 

edit: død over alle fotgjenger i norge..

CIMG3350.JPG

 

Skal du få noe kritikk på denne må du nok inn på opel/ford/japse forum, den som syntes denne ikke er lekker er det noe rart med;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var bildene ja! Ser knall ut Tom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker'n;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meeeget pen bil!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Schmeillkult! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta blei rått Henning!! :) det er bra at noen tør å gå egne veier og ta litt "sjanser".. :)

 

Skal den nedover til Bugrun i år eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sagt det før og sier det gjerne igjen - dette ble vanvittig flott, Tom Henning!! En real innertier :D Gleder meg til å se Brunella "live" nå, uten garasjestøv, nypolert og blank : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FETT: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta blei rått Henning!! :) det er bra at noen tør å gå egne veier og ta litt "sjanser".. :)

 

Skal den nedover til Bugrun i år eller?

 

bugrun blir det veit du=) på deg også eller!? må nesten prøve å få med oss kolona i år altså! vi skal ihvertfall prøve på det=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sagt det før og sier det gjerne igjen - dette ble vanvittig flott, Tom Henning!! En real innertier :D Gleder meg til å se Brunella "live" nå, uten garasjestøv, nypolert og blank : ja :

 

er nok redd for at den ikke blir blank gitt, må kanskje sette det bort, bilen er helt full av sparkelstøv som ikke går av med avfetting, har ikke turt å vaske bilen enda! får se hva jeg gjør! vet jeg får polert det bort, men så er det alle ripene som kanskje kommer til å ligge igjen da=(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok redd for at den ikke blir blank gitt, må kanskje sette det bort, bilen er helt full av sparkelstøv som ikke går av med avfetting, har ikke turt å vaske bilen enda! får se hva jeg gjør! vet jeg får polert det bort, men så er det alle ripene som kanskje kommer til å ligge igjen da=(

 

Prøv clay ;)

 

Nydelig Einser! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forfriskende og annerledes felgvalg, selv om det ikke akkurat er min kopp te;). Jeg synes likevel bilen din kler wire-wheels bedre enn to engelskmennene (brun/orange og en mørk lilla) jeg hittil har sett med slike hjul. Den rødbrune fargen passer meget godt til en så stor kromma flate.

 

Men spørsmålet som presser seg fram er: Når følger du opp med hydrauler:D? Bare å begynne å hygge seg her http://www.redshydros.com så får "gasjen" bein å gå på. Dessverre egner Golf-bakstillinga seg dårlig til å greie threewheel-stands:p.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv clay ;)

 

Nydelig Einser! :tilber:

 

ja fikk beskjed om det av en kompis=) tar man det før man vasker bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forfriskende og annerledes felgvalg, selv om det ikke akkurat er min kopp te;). Jeg synes likevel bilen din kler wire-wheels bedre enn to engelskmennene (brun/orange og en mørk lilla) jeg hittil har sett med slike hjul. Den rødbrune fargen passer meget godt til en så stor kromma flate.

 

Men spørsmålet som presser seg fram er: Når følger du opp med hydrauler:D? Bare å begynne å hygge seg her http://www.redshydros.com så får "gasjen" bein å gå på. Dessverre egner Golf-bakstillinga seg dårlig til å greie threewheel-stands:p.

 

hehe, hadde man hatt penger til slikt så! det er jo gromt! men er redd for at bilen hadde blitt ganske semmer å kjøre! men det er vel allerede for seint;) hehe

 

men fargen er helt krem, ikke sett så mange andre med den fargen gitt=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig! Går det og hate noe slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja fikk beskjed om det av en kompis=) tar man det før man vasker bilen?

 

Hvis du ikke vil polere:

-Avfetting

-Vanlig vask

-Clay

-Voks

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke vil polere:

-Avfetting

-Vanlig vask

-Clay

-Voks

:)

 

ja men er redd for at når jeg vasker så gnir jeg korna utover å det blir masse riper=( hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kjører du bare på med heftig og laaaang høyttrykk først!

- høytrykk til du tror det er lenge nok

- én runde til med høyttrykk bare for å være sikker

- vask med rent såpevann hvor du dypper svamp ofte og bare dynker bilen

- gnikkevask

- spyle/høytrykk

- tørk av, og gnikk og gnu med clay/voks til du ser mannen : evil :

 

Dette er jo bare KOS når det er snakk om snertne Brunella :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stilig Gulf!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kjører du bare på med heftig og laaaang høyttrykk først!

- høytrykk til du tror det er lenge nok

- én runde til med høyttrykk bare for å være sikker

- vask med rent såpevann hvor du dypper svamp ofte og bare dynker bilen

- gnikkevask

- spyle/høytrykk

- tørk av, og gnikk og gnu med clay/voks til du ser mannen : evil :

 

Dette er jo bare KOS når det er snakk om snertne Brunella :D

 

får ta noen runder 17 mai=) må shine den litt! har dratt mange runder med høytrykk og avfetting alt!

men får vel kanskje prøve meg på en snill vask snart;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk at etter avfetting trenger bilen seff voks :) Enjoy ;) Gnikking av bil er moro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig tøffe felger!

 

Særdeles pent eksemplar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig rå einser!! Får bare mer og mer lyst på einsert når jeg ser sånne bilder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.