#51 Skrevet Mai 16, 2008 Tøft stuk.... Fargen er lekker men jeg må si som andreas at felgene ikke helt etter min smak (wirewheels er for gamle amcars spør du meg) men bilen fortsatt en sterk 9`er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 16, 2008 bugrun blir det veit du=) på deg også eller!? må nesten prøve å få med oss kolona i år altså! vi skal ihvertfall prøve på det=) ja jeg skal til Bugrun, tar med meg kona så hever vi oss i bilen.. Satser på å dra fredag MORGEN denne gang så da er det mulig at vi blir med på kolonne.. Er bare ikke helt sikker på om det blir Golf eller Audi.. får vel satse på golfen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 16, 2008 ja jeg skal til Bugrun, tar med meg kona så hever vi oss i bilen.. Satser på å dra fredag MORGEN denne gang så da er det mulig at vi blir med på kolonne.. Er bare ikke helt sikker på om det blir Golf eller Audi.. får vel satse på golfen.. hadde vært gøy med golfen ja!! men syntes dere skulle vært litt tidlig på'n å kjørt i kolonne dere også=) er jo så stress å reise fredags kvelden;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 16, 2008 Fantastisk bil Tom henning! Mangler bare krom listen i frontruta Likte og veldig godt skilt plasseringen! Meget bra!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 16, 2008 Fantastisk bil Tom henning! Mangler bare krom listen i frontruta Likte og veldig godt skilt plasseringen! Meget bra!!! venta på at den skulle komme ja! men den har jeg desverre ikke!! fikk ikke med nok så det holdt til hele bilen=( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 16, 2008 det syns jeg ble drit rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 16, 2008 Lekkert ! rett å slett ser ingen grunn til att noen kan komme med hat komentarer her, om dt kom tror jeg missunnelse ligger høyt i kurs hos vedkommende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 19, 2008 da var det gjort:P bilen ble lavere! men hvor sundt det var vet ikke jeg! subber gjør det! men vet ikke helt hvor, når jeg står stille så tar det ikke i ved svinging, men ved sakte kjøring å mye ratt utslag så tar det høres det ut som det tar i! også er bærebrua begynet å subbe bakken også! men det er jo bare kos>=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 2, 2008 Denna bilen er enda penere live! Bilder kan ikke virkeliggjøre hvor fin den er Angående subbing, så må du huske på at du har litt fjæringsvei, selv om bilen er stiv vil det alltid fjære litt. Derfor det tar i når du svinger når bilen er i bevegelse, men går fri når du står stille Gjett om jeg har samme problemet med 2'ern min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 2, 2008 Denna bilen er enda penere live! Bilder kan ikke virkeliggjøre hvor fin den er Angående subbing, så må du huske på at du har litt fjæringsvei, selv om bilen er stiv vil det alltid fjære litt. Derfor det tar i når du svinger når bilen er i bevegelse, men går fri når du står stille Gjett om jeg har samme problemet med 2'ern min hvem har sagt at jeg har noe problem med subbing? hehe, så det er ikke noe å tenke på noe mer kjetil;) hehe å jeg har heller ikke fått tatt noen bilder etter at jeg har senket bilen;) så nå er den jo faktisk lav! får se hva vi får til nå til uken! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 2, 2008 da var det gjort:P bilen ble lavere! men hvor sundt det var vet ikke jeg! subber gjør det! men vet ikke helt hvor, når jeg står stille så tar det ikke i ved svinging, men ved sakte kjøring å mye ratt utslag så tar det høres det ut som det tar i! også er bærebrua begynet å subbe bakken også! men det er jo bare kos>=) hvem har sagt at jeg har noe problem med subbing? hehe, så det er ikke noe å tenke på noe mer kjetil;) hehe å jeg har heller ikke fått tatt noen bilder etter at jeg har senket bilen;) så nå er den jo faktisk lav! får se hva vi får til nå til uken! hehe Du har sjæl sagt det da, dumma Blir den like lav som min da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 3, 2008 Tror jeg møtte deg i denne i lierbakken i går kveld, du var på vei nedover. Litt vanskelig å studere nøye på den veien og i de hastighetene, men bilen så absolutt bøllete ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 3, 2008 haha, da skulle du sett meg på vei oppover i krabbe feltet tidligere på dagen;) hele morgen dagen er satt av til å shine bil! så håper det blir sånn tålig bra=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...