#1 Skrevet Mai 14, 2008 Som topic sier: rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2008 Ser ufattelig morro ut! Synd jeg mangler motor i passaten, må nok vente til vinteren. BTW, Digger du også W.A.S.P. (avataren)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2008 Gikk greit det der: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2008 Syns du skal være snill med RS2`en din jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2008 ^det er jo en RENN-SPORT hehe, raserbil på godt norsk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2008 morro: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2008 Tøft! Hvor mye power må man ha under panseret for å få til det der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2008 Det er sånne eiere som gjør at det snart er umulig å kjøpe en RS2 i Norge uten å få et nedkjørt vrak som er ihjel-herjet på alle mulige måter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2008 Det er slikt som gjør at andre får mulighet til å kjøpe dem billig og "redde" den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2008 Se der ja. Bruk bilen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2008 Tøft! Hvor mye power må man ha under panseret for å få til det der da? Det der klarer du "fint" med en orginal S2 med klipt sperre iallefall! Men kult er det uansett Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 14, 2008 Tøft! Hvor mye power må man ha under panseret for å få til det der da? 200 20v med 0.5 i ladetrykk klarer det der fint... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 14, 2008 Stilig Får magasår bare av å tenkte på å gjøre noe sånt på asfalten med min Er vel ikke Madla det her? Minner meg litt om X-plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 14, 2008 Så jo lekende lett ut dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 14, 2008 Det er sånne eiere som gjør at det snart er umulig å kjøpe en RS2 i Norge uten å få et nedkjørt vrak som er ihjel-herjet på alle mulige måter.. Ikke for å starte noe diskusjon her, men en audi tåler faktisk en og annen piruett uten å bli ihjel-herjet:) 200 20v med 0.5 i ladetrykk klarer det der fint... går greit med en 200 10vt med 0.5 i ladtrykk og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 14, 2008 Morro stå på, Og som Sindre sier over her, dette tåler den .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 14, 2008 Hvis det er noe drivverk som tåler den type behandling, så er det vel nettopp dette. Men selv har jeg spart de quattroene jeg har hatt for tørr asfalt. Grøsser bare ved tanken på hvilken påkjenning det må igjennom for å rive seg løs. Men tommelen opp for de som tørr, for det finnes ikke noe som er mer artig å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 14, 2008 bilen blir godt behandlet til vanlig, så ta d med ro men måtte jo prøve dette og;) Specs som er blitt gjort med bilen til nå siden den ble hentet i januar: -alle fire hjulager byttet -komplett polyforinger på hele understell -H/R coiloverkit -3"supersprint exos fra turbo med kun en potte(fjernet kattene) -byttet ut opphengskulene fremme+2 drivmansjetter -byttet (resirk)dump ventil til turbo xs(blåste den gamle i plast: rolleyes) -K/N innsats filter kommende deler neste uke: -frontleppe til RS2 fronten -svarte frontlykkter -takvinge -ny emblemfri grill +skal levere bilen til soting på neste uke(alle vinduene) skal nok bli bra resultat da: rock : Du som spurte om WASP så er svaret selvsagt JAH!!!!!!!!!!!!!!!!!! vert favoritt bandet mitt siden jeg var 8:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 14, 2008 Grøsser bare ved tanken på hvilken påkjenning det må igjennom for å rive seg løs. Tenk den belastningen det får på de bilene som river den løs i 3dje feks: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 14, 2008 Ja fydha, bygge, modifisere, fixe og skru for at den skal stå i garasjen og se pen ut Bilene må prøves etter modifikasjonene for og se hva den er god for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 14, 2008 Ja fydha, bygge, modifisere, fixe og skru for at den skal stå i garasjen og se pen ut Bilene må prøves etter modifikasjonene for og se hva den er god for Ja ja det er jo ikke akkurat en bil som det er så fryktelig mange av lenger, og de som er er jo som regel opphora med all slags dritt! Skal man ha en råne bil så kjøper man seg en råne bil, ikke ødelegge en sjelden bil som RS2 etterhvert begynner å bli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 14, 2008 bilen blir godt behandlet til vanlig, så ta d med ro men måtte jo prøve dette og;)Specs som er blitt gjort med bilen til nå siden den ble hentet i januar: -alle fire hjulager byttet -komplett polyforinger på hele understell -H/R coiloverkit -3"supersprint exos fra turbo med kun en potte(fjernet kattene) -byttet ut opphengskulene fremme+2 drivmansjetter -byttet (resirk)dump ventil til turbo xs(blåste den gamle i plast: rolleyes) -K/N innsats filter kommende deler neste uke: -frontleppe til RS2 fronten -svarte frontlykkter -takvinge -ny emblemfri grill +skal levere bilen til soting på neste uke(alle vinduene) skal nok bli bra resultat da: rock : Rieger DTM leppe ser rått ut, blir enda bedre med diffuser bak og DTM enderør på potta. Audi emblemet i grillen sitter på med clips, så det er bare å ta av. RS2 emblemer er også clipset på, kjempeenkelt å fjerne. Ser mye bedre ut uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 14, 2008 Rieger DTM leppe ser rått ut, blir enda bedre med diffuser bak og DTM enderør på potta.Audi emblemet i grillen sitter på med clips, så det er bare å ta av. RS2 emblemer er også clipset på, kjempeenkelt å fjerne. Ser mye bedre ut uten. He he enig med deg her Espen, blir bra:) Starte klubb? Thomas: Håper ikke du tar det personlig, er bare lei av og se disse bilene bli ødelagt med masse rieger osv...Porsche har stylet bilen, det er i mine øyne det fineste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 14, 2008 Bra å se at du bruker bilen.. Hva er vitsen med å ha rå bil om man skal kjøre som en gammel gubbe med hatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 14, 2008 He he enig med deg her Epsen, blir bra:) Starte klubb? Glenn: din er alt for styla (18" og mild senk..). Neida, nydelig RS du har. Starter gjerne klubb jeg, tror vi får med Andre' og Thomas og:) Man forbedrer ikke et Munch maleri med sprittusj, for å si det sånn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...