#26 Skrevet Mai 14, 2008 Glenn: din er alt for styla (18" og mild senk..). Neida, nydelig RS du har. Starter gjerne klubb jeg, tror vi får med Andre' og Thomas og:) Man forbedrer ikke et Munch maleri med sprittusj, for å si det sånn:) He he skal justere opp bilen når jeg får clubsport understellet:p Angående sprittusj, så er det den beste formuleringen jeg har hørt til nå Sorry OT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 14, 2008 Ja ja det er jo ikke akkurat en bil som det er så fryktelig mange av lenger, og de som er er jo som regel opphora med all slags dritt! Skal man ha en råne bil så kjøper man seg en råne bil, ikke ødelegge en sjelden bil som RS2 etterhvert begynner å bli. Bare å kjøre: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 15, 2008 He he enig med deg her Espen, blir bra:) Starte klubb? Thomas: Håper ikke du tar det personlig, er bare lei av og se disse bilene bli ødelagt med masse rieger osv...Porsche har stylet bilen, det er i mine øyne det fineste:) er selv ikke noe fan av rieger, synes bilen ser tøff ut som den er nå men stasjonsvogn er ikke det samme uten takvinge synes+jeg liker den frontleppa.....har absolutt ikke tenkt å gjøre noe mer utseende messig utenom svarte vinduer da;) skal være litt ulv i fåreklær og, ikke noe monster styla pissonge bil: dum : Egen RS2 klubb da eller??? hehe.....styggt redd for det hadde blitt litt lite med medlemmer asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 15, 2008 Herregud.. la nå de som vil modifisere Rs2'en sin gjøre det, og de som liker den best original kan ha bilen sin original. Begynner å minne meg mer og mer om vw-veteran klubben dette her, med alt dette hysteriet om at alle "sjeldne" biler skal være original og alt annet av mod's er som å banne i kjerka. Min mening er at en lettere frisert RS2 er mye råere enn en original en. Bilen er jo 13 år gammel, mye har skjedd siden den gang, så det skader ikke med noen oppgraderinger.. Det finnes da endel Porsche RS'er også som er modifisert, sjeldne biler dette også, og er det gjort riktig så taper de seg ikke mye i verdi og de ser bedre ut. Det er nå min mening. Rå video BTW... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 15, 2008 Herregud.. la nå de som vil modifisere Rs2'en sin gjøre det, og de som liker den best original kan ha bilen sin original. Begynner å minne meg mer og mer om vw-veteran klubben dette her, med alt dette hysteriet om at alle "sjeldne" biler skal være original og alt annet av mod's er som å banne i kjerka. Min mening er at en lettere frisert RS2 er mye råere enn en original en. Bilen er jo 13 år gammel, mye har skjedd siden den gang, så det skader ikke med noen oppgraderinger.. Det finnes da endel Porsche RS'er også som er modifisert, sjeldne biler dette også, og er det gjort riktig så taper de seg ikke mye i verdi og de ser bedre ut. Det er nå min mening. Rå video BTW... Det som avgjør hva som er lurt eller hjernedødt med en Rs2 er vel å vurdere hva man gjør med bilen avhengig om det er en orig.bil med lav km eller en varebil med 200.000+ km på telleren som er vært stjålet 5 ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 15, 2008 Dødsrå video, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 15, 2008 Mange mennesker som ikke har forstått hvorfor biler ble oppfunnet enda nei, og ikke fortstått hvorfor noen ble laget raskere og kraftigere enn andre. Bortsett fra eiern av den i videoen;) -De er jo igrunn forbruksvare, er de ødelagt fikser man de, er man uheldig og knuser de, ja så kjøper man seg en ny... Og Glenn: Er ikke Rs2'en den ultimate rånebilen da;) Med skrikende blåfarge, røde calippere og porsche-dekaltrim her og der:p hehe... Men skal være temmelig enig i at ingen av Audi's S eller RS utgaver trenger noe særlig mere enn det de ble utstyrt med fra fabrikk, utenom litt mere senk og passende hjul. Alt for mye blir jo bare feil uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 15, 2008 Faktisk klart slike piruetter med gamle 100q avant jeg hadde.. 2.3 suge motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 15, 2008 Ikke for å starte noe diskusjon her, men en audi tåler faktisk en og annen piruett uten å bli ihjel-herjet:) går greit med en 200 10vt med 0.5 i ladtrykk og;) 90 quattro 2.3L 20v klarer det også fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 15, 2008 bil er et fremkomstmiddel, RS2 eller ei!! tøffe piruetter, og han er nok langt ifra den første som gjør sånn med sin rs2, alt må prøves, rs2 skal brukes ikke stå i garasjen er min mening også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 15, 2008 bil er et fremkomstmiddel, RS2 eller ei!! tøffe piruetter, og han er nok langt ifra den første som gjør sånn med sin rs2, alt må prøves, rs2 skal brukes ikke stå i garasjen er min mening også.. Dette vil det jo allid være delte meninger om og alt med måte. Hvis man f.eks har en sport quattro eller en S1 så er det jo litt mer enn synd hvis man kjører istykker deler eller bilen slik at den aldri blir som før. RS2 kan delvis få noe av den samme status om noen år og da vil de som skrota disse bilene nok angre på at man ikke beholdt og behandlet en slik klassiker bedre...men det betyr jo ikke at bilen ikke kan brukes på vei og noen runder på bane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 15, 2008 Den dagen man ikke får tilgang til div deler kan man kanskje ta en diskusjon om hvor vidt det er lurt eller idiotisk å bruke en Rs2 slik. per dags dato så kan alt kjøpes og repareres , Bruk bilen . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 15, 2008 Bra å se at du bruker bilen..Hva er vitsen med å ha rå bil om man skal kjøre som en gammel gubbe med hatt Finnes noen av dem også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 15, 2008 90 quattro 2.3L 20v klarer det også fint blir vel ca. samme effekt. 12hk mer i 10vt skal ikke så mye effekt til så lenge man har sperra, men jo mindre effekt jo mer bryting blir det jo...kommer vel gjerne litt ann på dekk og da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 15, 2008 Bilen er til for å brukes ja, men med måte for all del.....alt kan fixes men deler til RS2 er jo ikke akkurat gratis heller, vertfall ikke i motsetning til gammle opler fra 70/80-tallet jeg normalt holder/har holdt på med di sisste 10.åra:p men allikevel kjipt å måtte ligge å skru hele dagene for di ikke gidder å ta vare på ting, dette på videoen her er vertfall ikke noe dagligkost kan jeg bare si;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 15, 2008 Den dagen man ikke får tilgang til div deler kan man kanskje ta en diskusjon om hvor vidt det er lurt eller idiotisk å bruke en Rs2 slik. per dags dato så kan alt kjøpes og repareres , Ikke alldeles riktig: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=29578 Audi tar ikke ansvar, fordi de mener at RS2 ikke er en Audi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 15, 2008 Jeg har hatt blant annet 90 20v, 200 20v, S4 2.2, S4 4.2 og V8, men jeg har aldri engang vært det minste fristet til å ta en eneste piruett annet enn i løssnøen.. Er jeg rar? Ellers er deletilgangen til eldre Audi helt på trynet dårlig. Selv til biler som bare er 15 år gamle begynner vitale deler å gå ut og være umulig å få tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 16, 2008 Ikke alldeles riktig: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=29578 Audi tar ikke ansvar, fordi de mener at RS2 ikke er en Audi.. Og Porsche mener at det ikke er en Porsche .. Snakk om å være et uønsket barn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 16, 2008 Audi tar generelt ikke ansvar om det er aldri så mye Audi, dessverre. Er bilen mer enn ti år begynner det å bli vrient, er den mer enn 15 år er det helt umulig. Til en helt ordinær Audi 100 quattro er det mange deler som er utgått uten erstatning, også slitedeler som foringer etc. Til biler som f.eks. 200 20v er omtrent alt kosmetisk utgått, så om man har uflaks og det må byttes for eksempel en støtfanger, lykt, forskjerm og noen lister er det umulig å få kjøpt noe som helst av det nytt, man må bare parkere bilen og tråle Ebay eller andre kilder etter bruktdeler.. Dessverre har dette gjort at det i mange tilfeller er umulig å ha en eldre Audi som dagligbil om det ikke er en av de store "volummodellene" hvor deletilgangen ennå er god. Det er rart de skal være sånn, med f.eks. Mercedes er det fremdeles mulig å skaffe omtrent hver minste lille ting til en 25-30 år gammel bil. Det går kun på viljen og at jeg mistenker at Audi AG helst vil ha alle gamle Audier bort fra veiene ASAP. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 16, 2008 Jeg har hatt blant annet 90 20v, 200 20v, S4 2.2, S4 4.2 og V8, men jeg har aldri engang vært det minste fristet til å ta en eneste piruett annet enn i løssnøen.. Er jeg rar? Da er vi i så fall to som er rar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 16, 2008 Og Porsche mener at det ikke er en Porsche .. Snakk om å være et uønsket barn.. Ganske så pussig. Det var bilen som satte Audi på kartet som #1 leverandøren av hyper stasjonsvogner. En del av grunnen til at Porsche ikke gikk konk på midten av 90 tallet er at de fikk oppdraget med å utvikle og bygge RS2, så de bør egentlig vise et snev av takknemmelighet.. Den er jo en bastard bil, vanskelig å si nøyaktig hvor mye Audi, og hvor mye Porsche; 80% Audi, kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 17, 2008 vanskelig å si egentlig men grom bil uannsett: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 18, 2008 90 quattro 2.3L 20v klarer det også fint J det går, men bilen skriker jo av smerte når man truer den såpass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 18, 2008 er jo litt enklere å gjøre slikt med en bil med 2 sperrer, gammel audi 100/200, 90, osv har jo 2 sperrer. Ikke rart dere klarer det med 136 hk! Jeg sleit litt med min gamle Audi 80 2.8q. men nå klarer jeg det fint mest morro er å ligge bredt rundt en rundkjøring ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 20, 2008 gøy ere uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...