#1 Skrevet Mai 14, 2008 Hvor mye koster en lmm og er dette noe jeg kan klare å bytte selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2008 Hvor mye koster en lmm og er dette noe jeg kan klare å bytte selv? koster vel fra 1000- 3500.. alt ettersom hvor du kjøper og om det er inbytte osv lett å bytte selv ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2008 Den sitter inni luftfilterboksen på din bil, så du må ta av øvre del av filterboksen for å skifte LMM. Uansett ikke så veldig vanskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2008 jeg har åpent luftfilter, så får bare lete den frem da men hvor selger de billigst/best da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2008 ingen som har noen tips om hvor det lønner seg å kjøpe denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2008 Biltema? De selger noen typer slike. Du må sjekke delenummeret på den du har. Evt kjøpe via ebay? Kjøpe brukt fra noen på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...