Hva er dim. på det minste 18" dekket?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor små 18" dekk man får tak i?

 

Vet at Toyo har 205/35-18 ihvertfall.

Men finnes det noen mindre og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor små 18" dekk man får tak i?

 

Vet at Toyo har 205/35-18 ihvertfall.

Men finnes det noen mindre og?

 

BF Goodrich G-force 225/30 18.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BF Goodrich G-force 225/30 18.

 

hmm.ja dette var litt mindre.

Men synd det er litt breiere.Det skal på en 8" felg. Burde hatt maks 205 vil jeg tru.. også med tanke på subbing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.ja dette var litt mindre.

Men synd det er litt breiere.Det skal på en 8" felg. Burde hatt maks 205 vil jeg tru.. også med tanke på subbing.

 

205/35 er nok et bedre alternativ på biler med dårlig plass ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.ja dette var litt mindre.

Men synd det er litt breiere.Det skal på en 8" felg. Burde hatt maks 205 vil jeg tru.. også med tanke på subbing.

 

har 225 på 8" felg og det passer nå perfekt. ikke for stort det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 225 på 8" felg og det passer nå perfekt. ikke for stort det

 

Har du bilde av dette?

 

Liker litt strekk på dekkene og pluss at det er større sjanse for at det går klar når det er dårlig plass.

 

Skulle vært 205/30-18: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av dette?

 

Liker litt strekk på dekkene og pluss at det er større sjanse for at det går klar når det er dårlig plass.

 

Skulle vært 205/30-18: rolleyes

 

Du skal ha bæring i dekksiden også da, men 185/35 18 skulle nok være mulig å lage og ville kunne brukes på biler uten for høy LI, akkurat som 185/35 17 og 165/35 17 allerede er kommet fra Nankang. Du får sende en mail og be de lage det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal ha bæring i dekksiden også da, men 185/35 18 skulle nok være mulig å lage og ville kunne brukes på biler uten for høy LI, akkurat som 185/35 17 og 165/35 17 allerede er kommet fra Nankang. Du får sende en mail og be de lage det ;)

 

Ja det er vel ikke noe problem at de lager 4 stk. 185/35-18 til meg:p Dem svinger vel i gang pressa og sender meg 4 stk ASAP tenker jeg... hehe

 

Er ett lite problem dette. :)

 

Org. dim. er 175/65-14 med 82 LI.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er vel ikke noe problem at de lager 4 stk. 185/35-18 til meg:p Dem svinger vel i gang pressa og sender meg 4 stk ASAP tenker jeg... hehe

 

Er ett lite problem dette. :)

 

Org. dim. er 175/65-14 med 82 LI.

 

Hvordan bil er dette til? Ser at 195/40 17 kan være en ok dimensjon ift originalt, 18 tom blir nok litt stort ja, hvis du ikke kan skvise på 205/35 som man gjør på Golf 3 og Vento da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan bil er dette til? Ser at 195/40 17 kan være en ok dimensjon ift originalt, 18 tom blir nok litt stort ja, hvis du ikke kan skvise på 205/35 som man gjør på Golf 3 og Vento da.

 

Det er til caddy 9kvf

 

Er egentlig litt stort med 18 på denne men har fått tak i felger som jeg ikke kunne si nei til pga. pris.

Så jeg skal montere de på og se.

Og det sitter 215/35-18 på de.

 

Mulig det blir helt for J**lig og denne men tenkte og se. Likte felgene ganske godt og.

 

Fant på en japansk side at det var ADVAN Neova AD07 i 205/30-18. Og dette er vel yokohama..

Men om dette stemmer vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er til caddy 9kvf

 

Er egentlig litt stort med 18 på denne men har fått tak i felger som jeg ikke kunne si nei til pga. pris.

Så jeg skal montere de på og se.

Og det sitter 215/35-18 på de.

 

Mulig det blir helt for J**lig og denne men tenkte og se. Likte felgene ganske godt og.

 

Fant på en japansk side at det var ADVAN Neova AD07 i 205/30-18. Og dette er vel yokohama..

Men om dette stemmer vet jeg ikke.

 

Prøv hjula og se/tenk/mål om det vil hjelpe med 205/35 eller 225/30. Hvis det ser helt rart ut med 215/35, så vil neppe 205 hjelpe deg nok.

 

Tror det er skrivefeil og skulle være 305/30 18, men er ikke sikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv hjula og se/tenk/mål om det vil hjelpe med 205/35 eller 225/30. Hvis det ser helt rart ut med 215/35, så vil neppe 205 hjelpe deg nok.

 

Tror det er skrivefeil og skulle være 305/30 18, men er ikke sikker.

 

Ja jeg får prøve når jeg får hentet hjulene.

Bare tenkte det ville bli litt greiere med 205 og litt nærmere rulle omkretsen og.

 

Er helt sikkrt skrivefeil på de hjulene ja.. og er ikke stiv i japansk:) men ser prisen er rimligere enn 215/30-18

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.