Sorte emblemer foran og bak til Polo 9n3

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som vet om det går an å kjøpe svarte emblemer til bil en min?

Eller blir jeg nødt til å fikse det selv?

Håper det er noen som har noen glupe svar. :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VW-emblemet foran finnes i enten krom/antrasitt (standard) eller krom/sort (GTI). Dette emblemet går igjen på flere andre modeller (Golf, Caddy, Touran, Citi, Eos) men jeg finner det ikke i helsvart noe sted. Det samme gjelder emblemet bak, det på Polo brukes også på Fox og Gol, men finnes ikke i helsvart. Du får nok finne frem sprayboksen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp emblemet krom/sort til GTI (plastdelen som ikke er krommet er da helt sort). Demonter kromdelen og legg sort silkematt folie på det. Litt pusleri, men fungerer kjempebra og holder mer enn 14 dager som et lakkert et gjør før det begynner å flasse... Snakker av erfaring gjennom de 4 siste bilene mine ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp emblemet krom/sort til GTI (plastdelen som ikke er krommet er da helt sort). Demonter kromdelen og legg sort silkematt folie på det. Litt pusleri, men fungerer kjempebra og holder mer enn 14 dager som et lakkert et gjør før det begynner å flasse... Snakker av erfaring gjennom de 4 siste bilene mine ;)

Takk Jan Tore:):tilber:

Får se om jeg får startet å gjøre litt ting og tang nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Jan Tore:):tilber:

Får se om jeg får startet å gjøre litt ting og tang nå:)

Monterte nettopp GTI-grill med sort-foliert emblem på mors nye Polo Cross. Ble veldig mye kulere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vanskelig eller?

Har aldri gjort det før:(

Skal få inn nye bilder av bilen min nå.

Har jo montert s6 led på bilen nå

Du er vel en av hundre som allerede har kjørt bilen min:) hehe.

Har du fremdeles gti'en?

Den er jo super pen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vanskelig eller?

Har aldri gjort det før:(

Skal få inn nye bilder av bilen min nå.

Har jo montert s6 led på bilen nå

Du er vel en av hundre som allerede har kjørt bilen min:) hehe.

Har du fremdeles gti'en?

Den er jo super pen:)

Neida. Alt du trenger en sort folie, saks, en skarp tapetkniv eller skalpell samt en liten porsjon tålmodighet ;)

Har kjørt bilen din et par ganger ja. Husker første turen oppe i Maridalen. Jeg og en kollega koste oss glugg ihjel over den utrolig gromme motorlyden i bilen. Høres jo ut som to doble Weber-forgassere sitter i bilen. Det var helt uventet :D

Jepp, har den hvite GTI´en enda. Skal foliere panseret og diffusoren bak hos hiddendekor i morgen. Er spent på hvordan det blir :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida. Alt du trenger en sort folie, saks, en skarp tapetkniv eller skalpell samt en liten porsjon tålmodighet ;)

Har kjørt bilen din et par ganger ja. Husker første turen oppe i Maridalen. Jeg og en kollega koste oss glugg ihjel over den utrolig gromme motorlyden i bilen. Høres jo ut som to doble Weber-forgassere sitter i bilen. Det var helt uventet :D

Jepp, har den hvite GTI´en enda. Skal foliere panseret og diffusoren bak hos hiddendekor i morgen. Er spent på hvordan det blir :)

Ja de gutta skulle ringe meg de.

Snakket med de for en god stund siden angående folie på panseret, men har ikke hørt noe.

De har sikkert glemt meg: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.