#1 Skrevet Mai 14, 2008 Heisann, noen lure løsninger for en kar uten mye verktøy å få av dette endeleddet: Dårlig bilde, men er på enden av styrestaget, jeg klarte å herpe det så det må byttes uansett men det sitter godt fast selv med mutteren rett bakpå er løsnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2008 Regner med du har løsnet den kon-hylsa som presses fast av den nevnte mutteren? Prøve å holde igjen selve styrestaget med en rørtang mens du skrur med en fastnøkkel gjennom endeleddet slik som på bilde, og det burde vel løsne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2008 Heisann, noen lure løsninger for en kar uten mye verktøy å få av dette endeleddet: Dårlig bilde, men er på enden av styrestaget, jeg klarte å herpe det så det må byttes uansett men det sitter godt fast selv med mutteren rett bakpå er løsnet. ha på WD 40 som du får kjøpt på bensin stasjoner og dusj det godt ned! pleier å hjelpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2008 WD 40 er brukt og rørtang har jeg desverre ikke. Og kon-hylsa skal jeg ut å titte på litt nå straks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2008 Masse varme er det eneste som funker omtrent...løsner med en gang da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2008 rørtang eller vannpumpetang er nesten et must på slike ting, sitter som pokker... Propanbrenner/skjærebrenner er og fin å bruke for å få varme i det, løsner som regel ved bruk av flamme og vold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2008 Phew rakk biltema og kjøpte en rørtang, men nå leser jeg her at jeg skulle kjøpt med en minibrenner også Doh! Takk for alle svar, håper jeg får av jævelskapen imorgen etter en ny runde på biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2008 Minibrenneren til Biltema er gull når det gjelder fastrustede ting. Varm det godt opp, så løsner det helt sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...