#1 Skrevet Mai 14, 2008 som topic says... driver å ser etter ny felger.. funnet noen, det går bra foran, men bak er je usikker.. De er 9.5-18" ET 40... takk for alle svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2008 som topic says... driver å ser etter ny felger.. funnet noen, det går bra foran, men bak er je usikker.. De er 9.5-18" ET 40... takk for alle svar.. hadde 9,5*19 bak på min s2 coupe, med et 32. da lå felgen helt i hjulbuen. men usikker på om hvor stor foskjell det er på coupe/avant på bredde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2008 hadde 9,5*19 bak på min s2 coupe, med et 32. da lå felgen helt i hjulbuen. men usikker på om hvor stor foskjell det er på coupe/avant på bredde.... veit det går greit på coupe, men avant.. får bare prøve meg frem.. går sikkert ann å dreie med litt ned å kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2008 bump.. hvor brett går det bak på rs2 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2009 bumper denne. noen som veit?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2009 På rs2 med ET50 går 9" ca kant i kant med hjulbue bak. Vet ikke åssen plassen er innover på S2 men jeg har max 1 cm og gå på innover. Vil tro du får på 9,5 med helt perfekt innpress sånn at du får felgen så langt inn som mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2009 På rs2 med ET50 går 9" ca kant i kant med hjulbue bak. Vet ikke åssen plassen er innover på S2 men jeg har max 1 cm og gå på innover. Vil tro du får på 9,5 med helt perfekt innpress sånn at du får felgen så langt inn som mulig. OK. funnet ett par rå felger som er 9.5" med ET 29. men ikno vits å kjøpe vis det ikke passer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...