#1 Skrevet Mai 14, 2008 Sist jeg leverte en bil til lakkering var farmors -84 modell passat i 1994 Da kostet det 7000,- for en så der hel lakkering, men gjorde en god del pussing på forhånd. Så nå tenkte jeg at siden bilverkstedet likevel må lakke opp den ene forskjermen foran grunnet et uhell de hadde, så kunne jeg kanskje ta panseret, fangeren, motsatt forskjerm og stolpene ved siden av frontruten i samme slengen siden disse har vært utsatt for mye steiner gjennom 200' km. Fikk en pris på 13000,- (med kvittering naturligvis) på dette. Så er spørsmålet om dette er veldig dyrt, bare dyrt, helt greit, eller en god pris. Jeg har ikke peiling så det hadde vært kjekt om noen vet mer enn meg om priser på slikt arbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2008 er vel ikke akkurat billig nei. men det er det jo ikke med kvittering heller da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2008 Det var vel egentlig det jeg tenkte også. Får vel bare begynne å fylle sparebøssa fremover. Taket og bakfangeren er nylakkert så det hadde vært kjekt å få bilen i tipp topp stand over hele linja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2008 det va kanskje litt i overkant. me da gjør di hele arbeidet me pussinga. bare et panser koste ca 5000 å lakkere og en forskjerm koste 2500-3000 å lakkere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2008 Sist jeg leverte en bil til lakkering var farmors -84 modell passat i 1994 Da kostet det 7000,- for en så der hel lakkering, men gjorde en god del pussing på forhånd. Så nå tenkte jeg at siden bilverkstedet likevel må lakke opp den ene forskjermen foran grunnet et uhell de hadde, så kunne jeg kanskje ta panseret, fangeren, motsatt forskjerm og stolpene ved siden av frontruten i samme slengen siden disse har vært utsatt for mye steiner gjennom 200' km. Fikk en pris på 13000,- (med kvittering naturligvis) på dette. Så er spørsmålet om dette er veldig dyrt, bare dyrt, helt greit, eller en god pris. Jeg har ikke peiling så det hadde vært kjekt om noen vet mer enn meg om priser på slikt arbeid. hhmm mener at Modum Billakkering i IVikersund tar 15000 for hellakkering med puss slip opp nedmontering inklusive kvittering... Du kan jo ringe dem.... Mvh Carl E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2008 bærum autolakkering er bra og billig. Lakkering av panser,støtfanger bak, bakluke, begge hjulbuer opp til vindu bak kom på 8000kr inkl. kvittering i sommer... lakkering av hjulbue på en annen bil 2000kr.. Ble meget fornøyd med arbeidet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2008 Se har var det kommet mange gode tips. Takker for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2008 Er vel ikke akk billig men, det var jo med kvittering så : ) lakkerte hele fronten min nå fikk dt for 5600 kr : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2008 Mye koster en hellakkering nå får tida egentlig. Fikk pris på 27k +lister rundt om med kvittering da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 7, 2008 jeg hellakkerte nettopp min A8. 25laken svart av en profesjonell. Da hadde jeg demontert ALT selv. Men det var jo en del pussing og sparkling, men jeg syns det var litt grovt. Men men, hva skal man ellers bruke feriepenger på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...