s8 diagnoseapparat? i sandefjord?

Anbefalte innlegg

hei

lurer på om noen i sandefjord område kan være behjelpelig med diagnoseapparat til audi s8?

tenkte og høre om noen hadde før jeg drar på møller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tenker på VAG-COM så finnes det opptil flere klubbmedlemmer i Sandefjord som har det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel mange i Sandefjord som har det ja, og om ikke, så skal jeg nedover i ettermiddag. Bare å ta kontakt på 92230150 hvis du ikke har ordna noe i løpet av dagen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare komme innom, 10 min arbeid :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut geir :)

hvor i sandefjord er det du bor? så kan jeg kanskje kommet innom en dag til uka: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel mange i Sandefjord som har det ja, og om ikke, så skal jeg nedover i ettermiddag. Bare å ta kontakt på 92230150 hvis du ikke har ordna noe i løpet av dagen :)

takk takk men prøver og stikke innom Geir Christensen. så får vi se hvordan det går :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut geir :)

hvor i sandefjord er det du bor? så kan jeg kanskje kommet innom en dag til uka: smil :

Rødsveien 10, ta kontakt før du kommer på 41761037

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for all hjelp. men kom over vag.com på e-bay så kjøpte det jeg. det var så billig :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for all hjelp. men kom over vag.com på e-bay så kjøpte det jeg. det var så billig :D

Du vil bli super skuffa når du får kabelen og prøvd den.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vil bli super skuffa når du får kabelen og prøvd den.....

Hvorfor? Du får nøyaktig hva du betaler for, hverken mer eller mindre. Så lenge det ikke er snakk om original Ross-Tech kabel spiller det ingen trille hva en kjøper. Har selv "kinakabel" fra ebay, og den gjør nøyaktig det samme som en hvilken som helst annen 3.parts kabel bare til en mye lavere pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor? Du får nøyaktig hva du betaler for, hverken mer eller mindre. Så lenge det ikke er snakk om original Ross-Tech kabel spiller det ingen trille hva en kjøper. Har selv "kinakabel" fra ebay, og den gjør nøyaktig det samme som en hvilken som helst annen 3.parts kabel bare til en mye lavere pris.

Ja, hva kan du egentlig gjøre med den kabelen? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hva kan du egentlig gjøre med den kabelen? :)

Tydeligvis mer enn du tror ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydeligvis mer enn du tror ;)

Tror? Jeg har da hatt sånn kabel og den fikk hammeren min smake på etter at jeg skaffet meg en orginal kabel fra Rosstech.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde to billige KKL-kabler før jeg kjøpte meg HEX-CAN USB-kabel, og det eneste problemet jeg hadde med de billige, var at de sjelden fikk kontakt med motorstyring, og ellers var rimelig ustabile. Mistet ofte kontakten med en modul mens man logget verdier, osv...

Det beste med de originale kablene er jo at de fungerer med nyeste VAG-COM hele tiden. Det kommer jo stadig nye, fine funksjoner (og viktige feilrettinger) i det programmet, og nå kommer det forhåpentligvis snart på norsk også. Slikt får man jo ikke med en billig kabel. Konklusjonen er at man får hva man betaler for. For 150 kr (som jeg betalte for den første min), skal du være veldig fornøyd om du får brukt den til det du skal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.