Pris reg.reim bytte på 2,5TDI V6 AKE??

Anbefalte innlegg

Som topic, noen som vet prisen?? Gjerne på Møller og andre steder.....

Lurer på å kjøpe en A6 og der må den byttes.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller tar vel ca 15 000. Send PM til Jostein Hole og hør. Mener det var noe sånt han fikk pris på. DYYYYRT.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så kommer tillegg, som diverse spennruller etc på multireim, defekte hylser etc. Helt vanlig på disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jævlig altså......Det var dyrt altså......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mykje bedre du kjøper min, då slipper du det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mykje bedre du kjøper min, då slipper du det..

Hehe, du mener det ja, men du har jo ikke Tiptronic. Så du skal selge din nå altså? Hva skal du kjøpe deg da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok iallefall regne opp mot 18-20 000

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok iallefall regne opp mot 18-20 000

Jeg hørte pris på Auto-Sentrum idag, 9000,- for reim bytte inkl vannpumpe og alle spenn hylser og ruller. De byttet alt når de var igang sa han, 9000,- var for hele gilde.......Kanskje frostvæske kommer i tillegg, men alt i alt, under 10000,- det er jo ikke gale det da.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster jo fort 8000 i deler, uorg. med olje, og alle filter.. MÅ bytte multireim å strammer med d samme, da denne ligger umulig til for å bytte senere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hørte pris på Auto-Sentrum idag, 9000,- for reim bytte inkl vannpumpe og alle spenn hylser og ruller. De byttet alt når de var igang sa han, 9000,- var for hele gilde.......Kanskje frostvæske kommer i tillegg, men alt i alt, under 10000,- det er jo ikke gale det da.....

Det tror jeg ikke noe på før jeg får se det ;)

Dette er den mest tungskrudde motoren audi noen gang har laget. Bare å få fronten i service instilling er tidkrevende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg ikke noe på før jeg får se det ;)

Dette er den mest tungskrudde motoren audi noen gang har laget. Bare å få fronten i service instilling er tidkrevende.

Hmm, var det Auto-Sentrum karen sa til meg i allefall. Jeg sa det var V6'eren og en AKE motor. 9000,- inkl. vannpumpe......Kjøper jeg den aktuelle bilen får nok de jobben: rolleyes så da får vi se hva det blir:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, var det Auto-Sentrum karen sa til meg i allefall. Jeg sa det var V6'eren og en AKE motor. 9000,- inkl. vannpumpe......Kjøper jeg den aktuelle bilen får nok de jobben: rolleyes så da får vi se hva det blir:)

Men dette er vel bare arbeidet, delene kommer vel i tillegg? Det må de gjøre, ellers så kan ikke den bedriften gå bra får å si det sånn : rolleyes

Så da hvaner du nok iallefall på rundt 15...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt termostat også når de først er i gang. Den ligger bak alt sammen. Skulle byttet min,men det ble litt utsatt når jeg så hvor den var...: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt termostat også når de først er i gang. Den ligger bak alt sammen. Skulle byttet min,men det ble litt utsatt når jeg så hvor den var...: gråter :

Okei, det skal jeg evt gjøre om jeg kjøper bilen:) Takk takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berre delene ligger på ca 6-7000 kr i utsalg, så da taper Autosentrum. Ellers har dei veldig dårlig timespris. Du bruker fort 8 timer på denne jobben. Vi tar jobben for ca 13000 kr inkl deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berre delene ligger på ca 6-7000 kr i utsalg, så da taper Autosentrum. Ellers har dei veldig dårlig timespris. Du bruker fort 8 timer på denne jobben. Vi tar jobben for ca 13000 kr inkl deler.

tror de har en time pris på ca 850,- spenn.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalpris på Møller er 15k for denne jobben. Sjekket det opp ifjor høst når jeg kjøpte min a6 ake tip.

Det er da arbeid og alle deler.

9k er isåfall jævlig billig, og bare å hoppe i det. Ville dog dobbelsjekket at det stemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den står til salgs på autodb.. ka skal du med tip då???

mykje bedre med manuel.. hehe. vi får sjå ka det blir, mest sannsynlig nyere a6.

Hehe, du mener det ja, men du har jo ikke Tiptronic. Så du skal selge din nå altså? Hva skal du kjøpe deg da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.